Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Πάνος Καμμένος vs Τζούλια Αλεξανδράτου...


Οι εκλογές της 20ης Σεπτέμβρη πλησιάζουν και ο Αντιδραστικός κάνει ένα μικρό σχόλιο ενόψει της πιο κρίσιμης στιγμής της σύγχρονης ιστορίας της χώρας...


Το ερώτημα λοιπόν κύριοι, το βασικό ερώτημα των φετινών εκλογών είναι... Καμμένος  ή Τζούλια...; Εσείς τι θα ψηφίζατε;

Σαφώς και ειρωνεύομαι. Αλλά "τι εννοεί ο ποιητής"...;

Δυστυχώς μάγκες δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη στο εκλογικό ελληνικό σώμα. Προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη στον ελληνικό λαό. Στους συνανθρώπους μου ναι... ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.

Σύμφωνα λοιπόν με τις δημοσκοπήσεις, εκτός Βουλής μένουν οι Αν. Ελ του Πάνου Καμμένου. Και διερωτώμαι... Τι λάθος έκανε ρε παιδιά; Ούτε φώλα αριστερός το έπαιξε (το μοναδικό λάθος του πρώην πρωθυπουργού κατ' εμέ), ούτε άνοιξε το πόδια στους δανειστές (αυτό που έκαναν Σαμαράς και σία εδώ και 30 χρόνια και κυρίως από το 2010 και μετά!), σε όλα όχι έλεγε (ανοιχτά και θρασύτατα μάλιστα), κάτι πάλεψε ο άνθρωπος ρε γαμώτο... Και όμως, μάλλον (;) μένει εκτός Βουλής; Απέτυχε το τελευταίο εξάμηνο, όπως αποτυχημένη φαντάζει και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ η οποία χλευάζεται πια ως "η πρώτη φορά αριστερά". Και θα μείνουν εκτός Βουλής λοιπόν οι ΑΝ-ΕΛ.

Θα σας πω εγώ. Μπορεί και ναι!! Γιατί ο Ελληνάρας προτιμά να ψηφίσει κάποιον ηθοποιό, κάποιον πρώην αθλητή, κάποιον τραγουδιστή , κάποιον γνωστό γενικά της show bizz (τέτοιους άλλωστε κατεβάζουν μόνο τα γνωστά κόμματα-τσίρκα)-αγνοώντας την αφανή προσπάθεια ενός μικρού κόμματος που πάλεψε για την χώρα. Αυτοί είμαστε σαν λαός! Εγώ προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία! Ψινάκης, Κικίλιας, Ανατολάκης, Δήμας, Μπέος, Γκερέκου κτλ κτλ (μεγάλη λίστα αφήστε το)! Και φέτος η έκπληξη είναι η... Τζούλια η οποία μάλλον πολιτεύεται! Τρέξτε να την ψηφίσετε πρόβατα*! Αυτό είναι το επίπεδο μας μάλλον. Επίπεδο μεσημεριανής ζώνης...

* τα ίδια πρόβατα έβγαζαν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ επί 30 χρόνια, με ποσοστό δικομματισμού πάνω από 90% (!!!).  Αυτοί είμαστε! Λαός που ψήφιζε-μόνο με βάση το οικογενειακό συμφέρον και "έτρωγε" επί πολλά έτη. Δυστυχώς δεν ξέρω αν υπάρχει μέλλον. Εμπιστοσύνη πάντως δεν υπάρχει...

3 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με όλα αυτά που γράφεις φίλε μου Σακη δεν εχω να προσθέσω κάτι. Πιστεύω ότι έστω και δύσκολα η ΑΝ .ΕΛ. θα μπουν στη βουλή και πρέπει να μπουν. Αυτά και από έμενα. Γιωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Αντιδραστικέ, μπορώ με μεγάλη ευκολία να σου εξηγήσω που απέτυχαν οι ΑΝΕΛ , γιατί δεν έχουν μεγάλη τύχη να μπουν στη Βουλή,και κυρίως γιατί αυτό θα απέδιδε απόλυτη δικαιοσύνη και θα βοηθούσε να πάει μπροστά ο ρημάδης ο τόπος.
    Ανάλογα με το κουράγιο μου θα το κάνω είτε προεκλογικά είτε μετεγλογικά.
    paratiritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάθησα και το έγραψα.Αν το δημοσιεύσω θα κάνω εχθρούς, αλλά έχω τόσο πολύ αχτι τους "ψεκασμένους" που μπορεί και να το κάνω... Beware!
    paratiritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή