Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Καρντασια σε οργασμό...


Διαβάζοντας τις δημοσιογραφικές αναλύσεις του ντέρμπι από βόρειους -ο θεός να τους κάνει- "δημοσιογράφους" (αντικειμενικοί πάντα, προς θεού όχι "πληρωμένοι") αντιλαμβάνεσαι αφενός πόσος κομπλεξιμός  υπάρχει και αφετέρου πόσο άσχετοι μπορεί (κάποιοι) να είναι. Τόσο άσχετοι που αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να ναι "επαγγελματίες" αυτοί οι άνθρωποι...
Ο Αντιδραστικός σχολιάζει την κοινή γνώμη μετά την νίκη του Θρύλου


Στην χώρα όπου το ρουσφέτι και το χαρτζιλίκι νομιμοποιήθηκαν, δεν μπορούμε πλέον να έχουμε απαιτήσεις από τους δημοσιογράφους. Μιλάμε μόνο για εξυπηρέτηση σκοπών και συμφερόντων. Η αντικειμενικότητα σπανίζει πλέον δυστυχώς.

Κάπως έτσι, μετά την ήττα του ΜΠΑΟΚ στο Φάληρο, έχουμε ζήσει έναν οργασμό δημοσιογραφικών γελοιοτήτων, έναν οργασμό κομπλεξισμού (συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια) και κυρίως έναν οργασμό ΑΣΧΕΤΙΑΣ.
Τόση ασχετιά, που ειλικρινά με κάνει και απορώ. Γίνεται οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεπορτάζ του ΜΠΑΟΚ να ναι "επαγγελματίες";;; Κι όμως μάλλον γίνεται... Αυτοί οι άνθρωποι  πληρώνονται (εκτός από τα χαρτζιλικάκια) κανονικά για να τα γράφουν αυτά;

Σύμφωνα με αυτούς  τους "βόρειους δημοσιογράφους" λοιπόν ο ΜΠΑΟΚ άξιζε τη νίκη... Επίσης ο ΜΠΑΟΚ αδικήθηκε από την διαιτησία στο παιχνίδι αυτό!!! Μιλάμε για γέλιο. Ή μήπως για κλάμα;

Ολυμπιακός-ΜΠΑΟΚ λοιπόν. Ο Ολυμπιακός με την πλάτη στον τοίχο και ο ΜΠΑΟΚ καβάλα στο άλογο πρωτοπόρος. Ο Ολυμπιακός μετά την τριάρα στο Καμπ Νου και ο ΜΠΑΟΚ μετά από pre game φιέστα στην Τούμπα. Ο Ολυμπιακός στη χειρότερη κατάστασή του από ΠΟΤΈ και ο ΜΠΑΟΚ (χωρίς Ευρώπη ξεκούραστος) έτοιμος να τον αποτελειώσει μέσα στον Πειραιά! Μέσα σε αυτό το μομέντουμ λοιπόν, γίνεται ρε "καρντάσια" και ήσασταν ικανοποιημένοι; Σας άρεσε που η ομάδα σας μπήκε στο ματς χωρίς ίχνος πλάνου; Σας άρεσε που η ομάδα σας πίεσε τον εξαντλημένο Ολυμπιακό μετά το 60' με γιόμες και ΜΟΝΟ από στημένα;;; Ε αν λοιπόν σας άρεσε αυτό μάγκες, κακό του κεφαλιού σας! Η ομάδας σας πέτυχε το πτώμα του Ολυμπιακού και όχι μόνο δεν το αποτελείωσε αλλα του έδωσε μάλιστα και το φιλί της ζωής!

Κι επειδή πολλοί θα σκεφτούν πως εγώ που τα γράφω αυτά, αν είμαι ικανοποιημένος από την ομάδα μου, θα απαντήσω πως όχι. Δεν είμαι. Αλλά εμένα η ομάδα μου ήταν και είναι ακόμα στην εντατική. Κι επίσης η ομάδα μου, μπήκε στο ντέρμπι αυτό με χαμηλά το κεφάλι και όχι με ύφος "γ@.. και δέρνω"...

Οι βόρειοι δημοσιογραφικοί επιστήμονες βέβαια ΤΟΛΜΗΣΑΝ να θέσουν ακόμα και ζήτημα διαιτησίας! Εδω ξεπερνιούνται μάλλον τα όρια της γραφικότητας αλλά και της υπομονής! Σε ένα ματς όπου ο Κομίνης αρνήθηκε τρεις φορές  (!!!) την κόκκινη στον Λέο Μάτος, σε ένα ματς που ο ref ΕΣΤΗΝΕ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τον ΜΠΑΟΚ έξω από την περιοχή του Ολυμπιακού  (είχε και πολύ αέρα κι έπεφταν πιο εύκολα οι ασπρόμαυροι...), θέλει ΤΟΛΜΗ και ΘΑΡΡΟΣ να μιλάς για διαιτησία. Κι όλα αυτά για ένα δυνατό μαρκάρισμα του Ανδρούτσου στη σέντρα. Να έδινε κόκκινη δηλαδή απευθείας στο 30' για μαρκάρισμα στη σέντρα... Μάλιστα.

Συμπεραίνοντας να τονίσω πως ειλικρινά ΠΡΩΤΗ φορά βλέπω τέτοια δημοσιογραφική αντιμετώπιση όπως των ρεπόρτερ του ΜΠΑΟΚ. Ειλικρινά ίχνος αντικειμενικότητας, ίχνος σεβασμού, ίχνος ηθικής. Τα πάντα στο βωμό του κέρδους και των συμφερόντων από ότι φαίνεται. Για αυτό λοιπόν, για αυτούς τους γραφικούς ανθρώπους, η νίκη του Θρύλου με χαροποίησε ακόμα πιο πολύ! Με χαροποίησε γιατί οι κομπλεξικοί τρελάθηκαν και πόνεσαν.
Όσο συνεχίζουν τον βρώμικο προπαγανδιστικό πόλεμο, να ξέρουν πως μόνο δυναμώνουν τον Ολυμπιακό. Μας συσπειρώνουν και μας πορώνουν  ακόμα περισσότερο...

Υγ: βασικό ξεκαθάρισμα. Προφανώς δεν είναι ΟΛΟΙ οι δημοσιογράφοι πληρωμένοι, ανίκανοι και προκλητικοί. Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί καλοί του είδους που κρατούν τον πήχη σε ένα επίπεδο. Μην τους πάρει όλους η μπάλα άδικα. Υπάρχουν sites όπως πχ το sport24 ή κανάλια όπως πχ το cosmote tv (κι άλλα είναι αυτά τα αναφέρω ενδεικτικά!) που έχουν εξαιρετικές δημοσιογραφικές ομάδες και τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

Υγ2: βασικό ξεκαθάρισμα νο2. Όχι εγώ δεν είμαι αντικειμενικός. Ναι αλλά εγώ μάγκες δεν είμαι δημοσιογράφος. Blogger είμαι. Γράφω για  την πάρτυ μου, για την ομάδα μου και για τους λίγους και καλούς αναγνώστες αυτού εδώ το blog/σελίδας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου