Με αυτά και με αυτά ο καιρός πέρασε και η καλοκαιρινή προετοιμασία του Θρύλου ξεκινά.
Ο προγραμματισμός κύλησε -δεδομένων των συνθηκών- καλά (πλην των αποχωρήσεων που δεν έχουν γίνει) και απομένουν λίγα αλλά σημαντικά κομμάτια, ώστε να συμπληρωθεί το παζλ της νέας ομάδας.
Ο Αντιδραστικός αρθρογραφεί για τον νέο Ολυμπιακό της σεζόν 2018-19...
Ο προγραμματισμός κύλησε -δεδομένων των συνθηκών- καλά (πλην των αποχωρήσεων που δεν έχουν γίνει) και απομένουν λίγα αλλά σημαντικά κομμάτια, ώστε να συμπληρωθεί το παζλ της νέας ομάδας.
Ο Αντιδραστικός αρθρογραφεί για τον νέο Ολυμπιακό της σεζόν 2018-19...
Πέρασε ο καιρός. Σε λίγες μέρες η προετοιμασία του Θρύλου μας ξεκινά. Ο Πέδρο Μάρτινς θα χτίσει την ομάδα με σκοπό η περσινή ΚΑΚΙΣΤΗ σεζόν να ξεχαστεί γρήγορα. Οι στόχοι είναι η πρόκριση στους ομίλους του Europa και βέβαια η ανάκτηση των εγχώριων σκήπτρων από τους δύο Δικέφαλους που στα λόγια τουλάχιστον, θέλουν να "τσακίσουν" τον Ολυμπιακό μας.
Ο προγραμματισμός πήγε σχετικά καλά. Ήρθαν παίχτες που χρειαζόντουσαν. Ο Ελληνικός κορμός ενισχύθηκε σημαντικά. Απομένουν λίγα αλλά ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ κομμάτια του παζλ σε θέσεις ΚΑΙΡΙΕΣ. Απομένουν βέβαια και ένα σωρό αποχωρήσεις. Πάμε να τα δούμε όλα όμως ξεχωριστά.
Οι 8+2 μεταγραφές
Ο Ολυμπιακός θα ξεκινήσει το χτίσιμό του με 10 νέα πρόσωπα. 8 μεταγραφές και 2 επιστροφές δανεικών. Ο Γιαννιώτης επέστρεψε με τη φανέλα βασικού κλειδωμένη στο ντουλάπι του. Οι Λάζαρος και Φέτφα ήρθαν για να εμβαθύνουν τον ελληνικό κορμό και κυρίως για να δώσουν ΠΟΙΌΤΗΤΑ στην μεσοεπιθετική γραμμή και τις πτέρυγες. Ο Μακέι πήρε προαγωγή από την Νότιγχαμ με τα scout reports να μιλάνε για έναν θρασύ και ταχύτατο εξτρέμ. Ο Καμαρά ήρθε για να προσθέσει "πνευμόνια" στον χώρο της μεσαίας γραμμής. Ο Ευαγγέλου ήρθε σαν ο κορυφαίος πιτσιρίκος στόπερ της Super League για να παλέψει για μια θέση στο ρόστερ. Αντιστοίχως ο Μάνος, ο κορυφαίος παίχτης της Football League, με 27 γκολ (!) επίσης θα προσπαθήσει να βρει χώρο στο ρόστερ! Τέλος ο Γκερέρο, αποκτήθηκε με τη στάμπα του φορ μαχητή, με προίκα πολλές συμμετοχές στην Primera, ώστε μαζί με τον Καρίμ να φτιάξουν μια αξιόπιστη δυάδα επιθετικών.
Οι δύο επιστροφές δανεικών, είναι εξίσου σημαντικές. Τσιμίκας και Σιώπης δεν γυρνάνε για να προσπαθήσουν. Γυρνάνε για να παίξουν. Για να παλέψουν για βασική θέση. Ειδικά ο Τσιμίκας.
Οι δύο επιστροφές δανεικών, είναι εξίσου σημαντικές. Τσιμίκας και Σιώπης δεν γυρνάνε για να προσπαθήσουν. Γυρνάνε για να παίξουν. Για να παλέψουν για βασική θέση. Ειδικά ο Τσιμίκας.
Τα κομμάτια που λείπουν
Σίγουρα ο βασικός στόπερ και ο βασικός μέσος. Αυτές οι δύο είναι από τις πιο κομβικές μεταγραφές. Και αν κρίνουμε από τις προτάσεις που χει κάνει η ομάδα (Μολέντο και Πρσιτς) πηγαίνει για μεγάλο ψάρι. Λογικά θα ρθει ακόμα ένας εξτρέμ, σίγουρα ακόμα ένας δεξιός μπακ και αν φύγει ο Καρίμ και ακόμα ένας φορ. Κοινώς πηγαίνουμε ακόμα για 4-5 προσθήκες. Υπό προϋποθέσεις και οι 5 είναι για θέσεις στην βασική ενδεκάδα (αν αποχωρήσουν Καρίμ και Ομάρ). Κοινώς έχει δρόμο ακόμα ο Θρύλος.
*Βάλτε και έναν 2ο goalkeeper. Πάμε στις 6 μεταγραφές.
*Βάλτε και έναν 2ο goalkeeper. Πάμε στις 6 μεταγραφές.
Πως θα έπαιζε... αύριο.
Γιαννιώτης στο τέρμα (αλλαγή ο Χουτεσιώτης). Δεξιά Ομάρ. Αριστερά Κούτρης (ή Τσιμίκας). Στα στόπερ Ένχελς-Σισέ με back up τους Ευαγγέλου και Νικολάου. Στο κέντρο δύο εκ των Ταχτσίδη-Ρομαό-Καμαρά-Σιώπη (λογικά ένας εκ των τεσσάρων θα αποχωρήσει) με αουτσάιντερ στην θέση "8" τον Ανδρούτσο! Στην τριάδα πίσω απο τον φορ οι Λάζαρος-Φέτφα και Φορτούνης (και ο Μακέι να υπάρχει) ενώ μπροστά ένας εκ των Καρίμ και Γκερέρο... Αυτοί οι 20 συν τους 6 που θα αποκτηθούν θα μας κάνουν το ρόστερ για του χρόνου. Με 12 Έλληνες... Σε καλό δρόμο είμαστε νομίζω!
Ο...βραχνάς των αποχωρήσεων.
Πολλοί παίχτες ΠΡΕΠΕΙ να φύγουν. Προς το παρόν κανείς. Σεμπά, Πάρντο, Οφόε, Μαρίν, Εμενίκε, Χατζισαφί, Τζούρτζεβιτς, Μάρτινς είναι βαριά συμβόλαια που πρέπει να λυθούν. Είναι παίχτες ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν πρέπει να παραμείνουν στην ομάδα. Γιατί; Γιατί προς θεού. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ. Είτε ελεύθεροι, είτε δανεικοί, είτε με μεταγραφή ελπιζω πως θα φύγουν ΟΛΟΙ...
Συνοψίζοντας... Η προετοιμασία ξεκινά και ο Ολυμπιακός έχει ολοκληρώσει κατά σχεδόν 80% το ρόστερ του. Ο ελληνικός κορμός μεγάλωσε (πολυ σημαντικό στοιχείο αυτό), έχουν έρθει καλοί παίχτες και απομένουν ακόμα 5-6 μεταγραφές, κάποιες απο αυτές οι πιο σημαντικές ΟΛΩΝ. Η δουλειά ξεκινά λοιπόν, με αισιοδοξία, καθώς το project δείχνει το πιο οργανωμένο των τελευταίων ετών!
Υγ: μην ξεχνάμε πως το μεγαλύτερο στοίχημα του φετινού Θρύλου δεν είναι οι παίχτες... Είναι ο προπονητής. Αναμένουμε λοιπόν να δούμε τον coach Μάρτινς επί το έργω.
Υγ2: μια ενδεχόμενη τράμπα Μιραλάς-Ομάρ θα ήταν ΟΝΕΙΡΟ για όλους μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου