Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Ένα κερί και τη φωτό πάνω στο ταχύμετρο



4 ψυχές χαμένες άδικα και πολλοί δικοί τους άνθρωποι που έμειναν πίσω ψυχολογικά διαλυμένοι. Μπροστά σε αυτή την τραγωδία, που μοιάζει βγαλμένη από το πιο ακραίο θρίλερ, το ξεκατίνιασμα και οι κρίσεις του πληκτρολογίου δεν έχουν κανένα νόημα. Γράφει ο Stouk

Άλλος έμπλεξε στην υπόθεση και τον... Παντελίδη, άλλος (Βουλευτής κιόλας...) υποστήριξε ότι ήταν ατύχημα με ταξικές παραμέτρους. Άχρηστες τοποθετήσεις, χωρίς ουσία.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται, πραγματικά. Φοβόμαστε να δακρύσουμε, να λυπηθούμε, να στεναχωρηθούμε έστω παρωδικά, χωρίς "ναι μεν, αλλά;;". Ζωές χάθηκαν ρε γαμώτο. Με τι κουράγιο μπορεί να τσακώνεται κάποιος, στο όνομα 4 ανθρώπων που έφυγαν με τόσο τραγικό τρόπο; Τι; Μην μας πούνε φλώρους; Κλαψιάρηδες; Τι;;;;;

Ακόμα και σε τέτοιες συνθήκες, βρίσκουμε γήπεδο για να "ξεχωρίσουμε", πυροβολώντας στα πληκτρολόγια και γράφοντας απόψεις που κάνουν ντόρο;

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Στο θάνατο του Παντελίδη, για παράδειγμα, υπήρχε το debate "γιατί να στεναχωρηθώ για τον Παντελίδη, όταν σκοτώνονται τόσοι κάθε μέρα, όταν παιδάκια πεθαίνουν από την πείνα, όταν ο Παντελίδης ήταν μεθυσμένος;" ΛΥΠΗΣΟΥ ΡΕ. Για όλους. ΛΥΠΗΣΟΥ! Τζάμπα είναι, δεν θα πληρώσεις!

Γίνονται τρομοκρατικά χτυπήματα και υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται "Γιατί να λυπηθώ για τους Γάλλους; Το κράτος τους έχει ενισχύσει πολλές φορές πόλεμο σε άλλες χώρες." ΛΥΠΗΣΟΥ ΡΕ! Και για τον Γάλλο, και για τον Ιρακινό και για τον Σύριο, για όλους.

Πέρνα έξω από μια εκκλησία, μπες μέσα, άναψε ένα κερί, κάνε ένα σταυρό να αναπαυθεί η ψυχούλα των ανθρώπων που πεθαίνουν τόσο άδικα ή έστω πληρώνοντας κάποιο τραγικό λάθος, δικό τους ή άλλου. Και αν τα "ο νεκρός δεδικαίωται" ή το "αγαπάτε αλλήλους" δε σου λένε απολύτως τίποτα (αναφαίρετο δικαίωμά σου να μην πιστεύεις), κάνε κάτι πιο ουσιαστικό, από το να γράφεις για να προκαλέσεις ή από το να ασχολείσαι με το εκκαθαριστικό σημείωμα του Βακάκη και το αν πληρώνει καλά τους υπαλλήλους του.

Πάρε τη φωτογραφία του τροχαίου, κόλλησέ την πάνω στο ταχύμετρο του αυτοκινήτου ή της μηχανής σου και θυμήσου τι πρέπει να κάνεις όταν κάθεσαι στη θέση του οδηγού.

Γιατί το να γράφεις, να δικάζεις και να καταδικάζεις ακόμα και νεκρούς, αλλά την ίδια ώρα να οδηγάς έχοντας πιει "1-2 ποτάκια μωρέ", να περνάς κόκκινα με τη μηχανή ή το αυτοκίνητο και να τρέχεις σαν τρελός σε πόλεις και εθνικές οδούς, δεν είναι και πολύ συμβατά μεταξύ τους. Έτσι δεν είναι;;; 

2 σχόλια:

  1. Φίλε Στουκ,
    Ο τρόπος που λειτουργούν τα "μέσα κοινωνικής δικτύωσης" ευνοεί την τσάμπα μαγκιά, την υπερβολή, τον γενικά και αόριστα καταγγελτικό λόγο. Μην πας μακριά.Θα πω μόνο πως το συνοθύλευμα λαϊκιστών που μας κυβερνά ανδρώθηκε και γιγαντώθηκε μέσα από αυτές τις διαδικασίες, καθώς και με τους γενικώς και αορίστως "αγανακτισμένους". Η διαδικασία γνωστή:
    Κάποιοι βγαίνουν στο διαδίκτυo και κατηγορούν δικαίους και αδίκους, κάποιοι άλλοι τσιμπάνε γίατί δεν μπορούν να διαχωρίσουν τον πιασάρικο δεκάρικο από τον ορθό λόγο. Πίσω από τις εύκολες καταγγελίες κρύβονται τίποτες και πουθενάδες, με κακή παιδεία καισυχνότατα με φασίζουσες απόψεις, οι οποίες ταιριάζουν "ταμάμ" με αυτό το ατακαδόρικο είδος λόγου.Τα τελευταία χρόνια, τα χρόνια του twitter δηλαδή,όποιο θέμα και να προκύψει πολώνεται σε μια ψευτοιδεολογική διαμάχη της πλάκας. Η ταμπέλα περιμένει για να κολλήσει απάνω στον οποιονδήποτε. Μέσα στη βιασύνη να στριμώξουν κάθε θέμα στα πλαίσια αυτά και όντας ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΣ ο ελληνάρας δεν σέβεται ζωές, μάνες πατεράδες,προσωπικότητες, αξίες, τίποτα. Όλα αχταρμάς για μια ατάκα που θα φαίνεται ηρωική στο tl.
    Συγνώμη αν μακρυγόρησα κύριοι
    paratiritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μακρυγόρησες; Τα σωστά είπες. Έτσι ακριβώς είναι φίλε.

      Stouk

      Διαγραφή