Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Δυνατά και αδύνατα σημεία...


Τα φιλικά τελείωσαν και στον Red Philosopher αναλύουμε τον νέο Θρύλο.
Τα δυνατά σημεία της ομάδας.
Οι παίχτες που θα βγουν μπροστά.
Τα μεγάλα κενά που πρέπει να καλυφθούν με μεταγραφές.
Η πρώτη κρίση του Πέδρο Μάρτινς.
Αρθρογραφεί ο Αντιδραστικός


Ο Ολυμπιακός έμεινε στο φτωχό 0-0 με την (υπολογίσιμη) Λεγανιές κι έκλεισε τα φετινά φιλικά του. Πλέον ακολουθεί η Λουκέρνη και ουσιαστικά η επίσημη σεζόν ξεκινά την προσεχή Πέμπτη! Ο Θρύλος μπορεί να μην ενθουσίασε χθες (και γενικά στα φιλικά του) αλλά η αίσθηση που αφήνει η ομάδα είναι... θετική.

Τα δυνατά σημεία της ομάδας

Ο Ολυμπιακός διαθέτει ποιότητα μεσοεπιθετικά. Ποιότητα που του έλειψε τα προηγούμενα χρόνια. Με Λάζαρο, Φορτούνη, Ποντένσε, Φετφατζίδη αλλά και τους Γκερέρο-Καρίμ μπορούμε να περιμένουμε καλύτερο ποδόσφαιρο και όμορφες συνεργασίες. Η ομάδα διαθέτει τεχνική ( η οποία με παίχτες πχ τύπου Σεμπά-Πάρντο κτλ, έλειπε προκλητικά) και αυτό σε κλειστές άμυνες μπορεί να αποβεί καθοριστικό.
Παράλληλα ένα ακόμα στοιχείο που αρέσει είναι η ταχύτητα. Ο Ολυμπιακός διαθέτει ταχύτητα  μπροστά (πχ Γκερέρο) και κυρίως στα άκρα του (βλέπε Ποντένσε, Τσιμίκα, Μασούρα). Αλλά και στο κέντρο ο Καμαρά ή ο Ανδρούτσος είναι σαφώς πιο γρήγοροι από Ρομαό, Ταχτσίδη, Ζιλέ κτλ. Βλέπουμε μια ομάδα λοιπόν σαφώς καλύτερη σε θέμα τεχνικής και ταχύτητας (σε σχέση με την περσινή).

Οι ηγέτες του νέου Θρύλου

Οι Φορτούνης-Λάζαρος-Ποντένσε αποτελούν την μεγάλη δύναμη του νέου Ολυμπιακού. Αυτοί οι τρεις αποτελούν την μεγάλη ελπίδα μεσοεπιθετικά της ομάδας. Στην επίθεση ο Καρίμ πρέπει να μείνει ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΆ και μαζί με τον μαχητή  Γκερέρο αποτελούν ένα αξιόπιστο δίδυμο κρούσης. Στα μετόπισθεν δε, ο Γιαννιώτης (αποτελεί το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ της ομάδας), ο στόπερ... Τοροσίδης (δεν χρειάζεται να τον δούμε για να τον κρίνουμε) και ο έμπειρος Βούκοβιτς αποτελούν τα βαριά αμυντικά χαρτιά.
Χρυσή εφεδρεία (και πολυτέλεια) ο Φετφατζίδης, ενώ οι Τσιμίκας, Μασούρας, Σισέ, Καμαρά και Ανδρούτσος είναι οι hot prospect της ομάδας.

ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΑ...

Στο κέντρο. Πολύ μεγάλο το πρόβλημα εκεί. Βασικά αυτό είναι ίσως και το μοναδικό που βγάζει μάτι. Μπουχαλάκης (με πόδι αλφάδι αλλά πολύ αργός) και τα τρεχαντήρια (αλλά σαφώς άπειροι) Καμαρά-Ανδρούτσος είναι σαφώς για ρόστερ αλλά όχι για βασικοί. Λείπει η πρώτη μπάλα. Λείπει εμφανώς η δημιουργικότητα στο χώρο της μεσαίας γραμμής. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Λείπει  η πίεση, η ένταση (για αυτό δεν βλέπουμε προς το παρον την ομάδα να ανεβαίνει τόσο ψηλά να πρεσάρει). Το κλέψιμο. Ένα δυνατό "τζαρτζ". Ο Ολυμπιακός θέλει οπωσδήποτε ένα εξάρι κι ένα οχτάρι. Αν είναι μία η μεταγραφή (και δοθεί πχ η ευκαιρία στον Καμαρά) τουλάχιστον να ναι ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ. Γενικά τα επιθετικά  προβλήματα της ομάδας και η έλλειψη πίεσης ψηλά, προέρχονται όλα από την εμφανή έλλειψη ποιότητας, προσωπικότητας  και οντότητας στο κέντρο.
Στην άμυνα η απόκτηση Τοροσίδη για στόπερ, μαζί με τον ΜΟΥΝΤΙΑΛΙΚΟ Μεριά και βέβαια με τον Βούκοβιτς (με back up και τον Σισέ και τον Μιράντα) νομίζω λύνουν τα όποια θεματάκια. Απομένει η απόφαση για τον τερματισμό του δανεισμού του Μιράντα που δείχνει να περισσεύει.
Από και και πέρα... ένας Μιραλάς (να παίζει και στις τέσσερις επιθετικές θέσεις) θα ταν ιδανικός για μπροστά (αλλά όχι και απαραίτητος εδώ που τα λέμε), ενώ αν φύγει ο Καρίμ τότε οπωσδήποτε φορ ΠΕΡΙΟΧΉΣ (ο Γκερέρο είναι σαφώς περιφερειακός). Προσωπικά θα θελα πολύ πάντως να συνεχίσει ο Ιρανός φορ...

Ο coach Mάρτινς

Αν μη τι άλλο παρουσιάζει μια ΟΜΑΔΑ. Δεν του έχουν βγει κάποια πράγματα που θα θελε (πχ αυτοματισμοί και πρέσινγκ) αλλά προς τιμήν του το κατάλαβε (ο Χάσι ακόμα προσπαθεί να καταλάβει από που του ήρθε η συντριβή από την Σπόρτινγκ για παράδειγμα) και κερδίζει χρόνο δουλεύοντας την ομάδα αμυντικά. Ο Ολυμπιακός θα κατέβει πχ με τη Λουκέρνη για το μηδέν στην άμυνα και ελπίζοντας στην ποιότητα των παιχτών του μπροστά.
Ο Μάρτινς με αυτή του την κίνηση έδειξε ΠΟΣΟ ΈΞΥΠΝΟΣ και ρεαλιστής είναι. Όταν θα υπάρξει συνοχή στην ομάδα (θα αργήσει λόγω αλλαγής του 80% του ρόστερ) θα δοκιμάσει να βάλει την σφραγίδα του στον τρόπο παιχνιδιού της. Μέχρι τότε το πάει όπως πρέπει. Σιγά σιγά, πειθαρχημένα και μαζεμένα. Προσπαθεί να δέσει μια ενδεκάδα (που θα παλέψει με τη Λουκέρνη) και μέχρι τα τέλη Αυγούστου υπάρχει ακόμα πολύς χρόνος, για να ενσωματώσει κι άλλους παίχτες και άλλες τακτικές και βέβαια τις μεταγραφές που αναμένονται.
Μου θυμίζει πολύ Σίλβα... κι αυτό είναι κοπλιμέντο για τον νέο coach. Ξέρει τι του γίνεται αν μη τι άλλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου