Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Πολύ δουλειά, το κεφάλι κάτω και θα πετύχει




Ο Νίκος Αρσενόπουλος τα πηγαίνει περίφημα με την Εθνική μας στο Ευρωπαϊκό U18 στη Λετονία και για μια ακόμη φορά έγινε φανερό πως ο Ολυμπιακός έχει "χρυσάφι" στα χέρια του. Γράφει ο Stouk


Τα τελευταία χρόνια η συζήτηση που επικρατεί σε σχέση με το είδος των παικτών που παράγει το ελληνικό μπάσκετ, γυρνάει γύρω από την αδυναμία "γέννησης" μεγάλων σκόρερ. Με πιο απλά λόγια, παραδεχόμαστε όλοι ότι βγάζουμε καλούς αμυντικούς, παίκτες που κάνουν άριστα τα βασικά, αλλά από σκορ και σουτ λίγα πράγματα.

Θεωρώ πως η περίπτωση του Νίκου Αρσενόπουλου έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα ως προς αυτό το κομμάτι.

Αποκτήθηκε το 2016, όντας πρωταθλητής με την ομάδα παίδων της Ακαδημίας Αθηνών και MVP του πρωταθλήματος, ενώ πέρυσι πήρε το πρωτάθλημα Εφήβων με τον Ολυμπιακό, κατακτώντας ξανά τον τίτλο του MVP. Φέτος συμπεριλήφθηκε και στην καλύτερη 5άδα του ADIDAS NEXT GENERATION της Euroleague.

Αλλά και στην Εθνική Ελλάδος, αρχικά στην U16 και μετά στην U18 δείχνει συνεχώς το ταλέντο του. Όλα αυτά μόνο τυχαία δεν είναι...

Σκόρερ ολκής, τόσο με σουτ όσο και με διείσδυση, πολύ καλό χειρισμό μπάλας, καλή δημιουργία (πάνω από 2 ασιστ μ.ο.).

Βεβαίως και έχει αρνητικά, όπως η δύναμη και το πώς τοποθετεί το κορμί του στην άμυνα, αλλά και ποιος δεν έχει;;

Στο χέρι του είναι να τις δουλέψει και να τις βελτιώσει. Βασικά όχι μόνο στο χέρι του, αλλά και στο χέρι των προπονητών που θα ασχοληθούν μαζί του. Ειδικά η φετινή προετοιμασία, η πρώτη του Μπλατ, θα είναι αρκετά σημαντική για αυτόν.

Λίγοι 18χρονοι με ταλέντο έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν υπό τις οδηγίες ενός  top class προπονητή όπως είναι ο Ισραηλινός. Ο οποίος αρέσκεται στο να ανακαλύπτει - εξελίσσει - βελτιώνει παίκτες. Είναι άλλωστε δεδομένο ότι θα του δώσει ακόμα περισσότερο χρόνο και συμμετοχές από πέρυσι.

Κανείς δεν θα ζητήσει από τον Αρσενόπουλο να σηκώσει στις πλάτες του την ομάδα από τα 18 του. Δεν είναι όλοι... Ντόντσιτς! Ωστόσο, αν εκμεταλλευτεί το ότι μόλις στα 18 του συμμετέχει στον Ολυμπιακό του Μπλατ και δουλέψει συγκεντρωμένα και με όρεξη, θα ανέβει επίπεδο και θα αρχίσει να γίνεται από επένδυση.. .κεφάλαιο!

Το "συγκεντρωμένα" δεν το αναφέρω τυχαία. Ήδη, μέσα στα καλά σχόλια που συγκεντρώνει, βλέπεις και κάποιες υπερβολές του τύπου "ο νέος Σπανούλης", που αν τα λάβει σοβαρά υπ' όψιν του δεν θα του κάνει καλό.

Είναι μεγάλος ο κίνδυνος όταν είσαι πιτσιρικάς με ταλέντο και με το όνομά σου να ακούγεται να πάρουν τα μυαλά σου αέρα και αντί να ασχοληθείς με την ουσία, να δώσεις βάση σε άλλα πράγματα, εντελώς άσχετα με το μπάσκετ.

Ελπίζουμε να τα καταφέρει ο Νίκος και να τον απολαμβάνουμε χρόνια με τη φανέλα του Θρύλου. Οι πιθανότητες είναι υπέρ του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου