Οι "γνωστοί άγνωστοι" των social media και κυρίως κάποιοι "ευρισκόμενοι σε αποστολή" δημοσιογράφοι, ΤΟΛΜΟΎΝ να συγκρίνουν/κρίνουν και να σχολιάζουν ειρωνικά τις μεταγραφές που έκανε ο coach Μπλατ.
Ο Αντιδραστικός αρθρογραφεί για το σκεπτικό των ερυθρόλευκων καλοκαιρινών αποκτημάτων και βέβαια συγκρίνει "μεταγραφικά" των Αμερικάνο προπονητή με τον Σφαιρόπουλο...
Κάποιοι τολμούν λοιπόν και ειρωνεύονται. Τι θα χε γίνει αν τις ίδιες μεταγραφές τις είχε κάνει ο Σφαιρόπουλος; Όπως καταλαβαίνετε πηγή έμπνευσης του σημερινού blog αποτελεί το άρθρο-εμετός του εριστικότατου Παπαδογιάννη αλλά και (λιγότερο) τα διάφορα σχόλια στα social media.
Ξεκινάμε λοιπόν με μια γρήγορη σύγκριση Μπλατ-Σφαιρό. Ο Μπλατ σε όλες του τις ομάδες έφερνε άσημους παίχτες, τους οποίους αναδείκνυε. Από τον Ουάναμέικερ, τον Κλάιμπερν και τον Γουιλμπέκιν, στους Ράις και Τάιους, ο Μπλατ έχει μεγάλο ιστορικό παιχτών-στοιχημάτων που μεταμόρφωσε σε παιχταράδες.
Την ίδια στιγμή οι επιλογές ξένων παιχτών ήταν ένα από τα βασικά μειονεκτήματα του Σφαιρό. Ρόμπερτς, Τόμσον, Γουίλτζερ, Όντομ, Γουότερς, Στρόμπερι, Γιανγκ κτλ. Ο κατάλογος των αποτυχημένων του μεταγραφών πολύ μεγάλος. Άλλωστε και τα λαβράκια που βρήκε (βλέπε Μπιρντς) δεν μπόρεσε ποτέ να τα εκμεταλλευτεί. Ακόμα και σε πιο έμπειρους όταν στράφηκε (βλέπε Γκριν, Μακλίν, Χάκετ κτλ) και πάλι δεν πήρε τα αναμενόμενα.
Άρα η όποια σύγκριση δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΒΑΣΗ. Ο Μπλατ ήρθε στον Ολυμπιακό και κάνει ακριβώς που ξέρει καλά. Χτίζει την δική του ομάδα με παίχτες σήμα κατατεθέν του (βλέπε Γκος και Λίντεϊ). Οι μεταγραφές του, δεν έχουν να κάνουν με το μπάτζετ αλλά με την πάγια τακτική σύμφωνα με την οποία επιλέγει παίχτες. Χωρίς να υποτιμάμε τον στρατιώτη και ΚΥΡΙΟ Σφαιρόπουλο, δεν μπορεί να συγκριθεί με τον νέο ερυθρόλευκο τεχνικό που είναι ίσως ο κορυφαίος της Ευρώπης, τουλάχιστον στο κομμάτι της επιλογής των παιχτών!
Το μπέρδεμα δημιουργήθηκε γιατί οι προσδοκίες πολλών με την απόκτηση Μπλατ, ήταν "λανθασμένες". Περίμεναν τρελά budget και από ότι φαίνεται παίχτες τύπου Λεμπρόν. Ο Μπλατ ήρθε στον Ολυμπιακό επειδή η φιλοσοφία του περί απόκτησης παιχτών, ταιριάζει απόλυτα με αυτήν του Ολυμπιακού. Δεν ήρθε για να πληρώσει για να πάρει την Ευρωλίγκα αλλά για να παλέψει για αυτήν. Το περιβόητο my way του Ολυμπιακού βλέπετε ταιριάζει απόλυτα με το Blatt's way.
Κλείνοντας να πω και δυο λόγια για την λογική των φετινών μεταγραφών. Πολλοί σχολιάζουν την αθλητικότητα στην ρακέτα. Καλώς ή κακώς η φυγή Παπαπέτρου δημιούργησε ένα κενό στα forward. Από τη στιγμή που η μεταγραφή Βεζένκοφ κρίθηκε απαραίτητη (σαν αντικαταστάτης στον ελληνικό κορμό πρώτα από όλα), ο Ολυμπιακός "υποχρεώθηκε" να πορευθεί έτσι στο "4" (με Σάσα και Πριντ) φέρνοντας και τον Τίμα στο "3" που είναι ένας SF ιδανικός για να ανεβαίνει και στο PF. Από τη στιγμή δε, που αποκτήθηκε ένας σκόρερ στο "3-4", κρίθηκε αναγκαίο ο SG να ναι αμυντικογενής (βλέπε Τουπάν)-και όχι ένας
combo τύπου Χένρι. Όσον αφορά τον rim ψηλό που πολλοί ζητούν, να θυμίσω πως rim center πέρυσι έλλειψε (ο Μακλίν προφανώς δεν είναι τέτοιος) για αυτό και αποκτήθηκε εφέτος. Δεν είναι άλλος από τον Λίντεϊ.
combo τύπου Χένρι. Όσον αφορά τον rim ψηλό που πολλοί ζητούν, να θυμίσω πως rim center πέρυσι έλλειψε (ο Μακλίν προφανώς δεν είναι τέτοιος) για αυτό και αποκτήθηκε εφέτος. Δεν είναι άλλος από τον Λίντεϊ.
Κατά τα άλλα ο Μπλατ διέκρινε πως έλειπε scoring guard και έφερε (Γκος) ενώ εντοπίζοντας το μεγάλο πρόβλημα στο μακρινό σουτ γέμισε την ομάδα με σποτ σουτέρ (Τίμα, Βεζένκοφ, κράτησε και Στρέλνιεκς).
Τέλος όσον αφορά την περιβόητη περιφερειακή περσινή άμυνα (είχε μεγάλο πρόβλημα) ο Αμερικάνος πρώην προπονητής των CAVS επέλεξε εναν αμυντικό που ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ προκαλεί φόβο (Τουπάν).
Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως το ρόστερ στελεχώθηκε ΙΔΑΝΙΚΑ. Ειλικρινά απορώ με όσους... απορούν, ειρωνεύονται και δεν πιστεύουν σε αυτό το νέο project του Θρύλου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου