Ο βασικός στόχος ήταν να κλείσει το ρόστερ πριν μπει ο Αύγουστος και απ' ό, τι φαίνεται προς τα εκεί οδεύουμε. Ο Γουίλιαν Αράο είναι έτοιμος να φορέσει τα ερυθρόλευκα και μαζί του ο Γιασίν Μεριά. Κλείνουν σιγά - σιγά οι "τρύπες", στόχος η τόνωση της ποιότητας των ξένων... Γράφει ο Stouk
Μετά την βαριά ήττα από την Γκενκ, ο Μάρτινς πήρε την απόφαση (ίσως την είχε πάρει και νωρίτερα, αλλά το 4-0 ήταν η κατάλληλη ευκαιρία) να "τελειώσει" από την ομάδα τέσσερις παίκτες. Έγκελς, Ρομαό, Μάριν και Τζούρτζεβιτς ήταν τα "θύματα" και αξίζει να δούμε την ουσία αυτής της κίνησης.
Αρχικά, το πρώτο που παρατηρεί κανείς είναι το γεγονός πως πρόκειται για ξένους παίκτες. Δηλαδή δεν πάρθηκε η απόφαση να "φαγωθεί" κάποιος Έλληνας και αυτό κάτι σημαίνει. Τι; Ότι τη δεδομένη στιγμή από τη μια υπάρχει ακόμα υπερπληθώρα ξένων παικτών και μάλιστα κάποιων που δεν "κολλάνε" με τίποτα με την ομάδα (για διαφορετικούς λόγους ο καθένας) και από την άλλη ότι οι παρόντες Έλληνες απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη του Μάρτινς.
Ως προς το πρώτο σκέλος, χωρίς τους τέσσερις και με τους Αράο και Μεριά που θα αποκτηθούν, ο Ολυμπιακός θα έχει 12 ξένους. Μαζί με τους παραπάνω θα έφτανε τους 16!! Συνεπώς είναι προφανής η θέληση του Μάρτινς όσοι ξένοι θα υπάρχουν στο ρόστερ να μην είναι στο "ναι μεν αλλά", αλλά να έχουν ενεργό ρόλο.
Θα αναρωτηθεί κανείς "και γιατί τους πήρε στην προετοιμασία και δεν ξεμπέρδεψε μαζί τους εξ αρχής;". Σωστό ερώτημα και η μόνη απάντηση που μπορεί να δώσει κανείς (με μεγάλη δόση αλήθειας και λογικής) είναι το δεδομένο που λέγεται "ευκαιρία". Ο Έγκελς αποκτήθηκε 6 εκατομμύρια πέρυσι και δεν ήταν δυνατόν να πεταχθεί έτσι στον "κάλαθο των αχρήστων", ο Μάριν έχει ποδοσφαιρικό θράσος, αλλά πολλά θέματα πειθαρχίας, ο Ρομαό ήταν αρχηγός πέρυσι και ο Τζούρτζεβιτς απογοήτευσε μεν, αλλά επειδή ήρθε με ελπίδες, θεώρησαν σωστό να πάρει 2η ευκαιρία.
Και για τους 4 λοιπόν, τα πράγματα δεν πήγαν καλά και θα κουνήσουν μαντήλι. Αυτό έκρινε ο προπονητής, αυτό έγινε.
Από την άλλη, ο Μάρτινς εξ αρχής έχει αποφασίσει να αυξήσει το ελληνικό στοιχείο (προφανώς και μετά από τη θέληση της διοίκησης), αλλά όχι... όπως - όπως! Αυτό αποδεικνύει η μηδαμινή ανοχή στη συμπεριφορά Σιώπη, αυτό ο μη υπολογισμός των Μανθάτη, Βέργου και Σάλιακα, αυτό και η μη επιστροφή κάποιων δανεικών (βλ. πχ Γιαννιώτα).
Δεν είναι, λοιπόν, τυχαίο ότι ΟΛΟΙ οι Έλληνες που υπάρχουν στο ρόστερ αυτή τη στιγμή υπολογίζονται. Φορτούνης, Γιαννιώτης, Λάζαρος, Τσιμίκας, Φετφατζίδης και Κούτρης θα είναι βασικές επιλογές.
Από την άλλη όμως και οι Μπουχαλάκης, Μασούρας, Μάνος, Βρουσάι, Νικολάου και Ανδρούτσος έχουν παίξει σε όλα τα φιλικά, συνεπώς είναι ηλίου φαεινότερο ότι θα πάρουν αρκετό χρόνο μέσα στη σεζόν, άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο. Μόνο ο Ευαγγέλου έπαιξε σε 1 φιλικό....
Έρχονται για να αυξήσουν την ποιότητα
Αράο και Μεριά είναι προ των πυλών. Η απόκτησή τους δεν είναι σε καμία περίπτωση μόνο αριθμητική. Δηλαδή με στόχο απλά και μόνο να καλυφθεί αριθμητικά το κέντρο και η άμυνα. Ο Μάρτινς πιστεύει ότι ποιοτικά είναι από το πάνω ράφι, οπότε έρχονται για να είναι βασικοί.
Πάμε δηλαδή για κέντρο άμυνας με Μεριά, Βούκοβιτς, Σισέ, Μιράντα, Νικολάου και Ευαγγέλου. Για τον Νικολάου ακούγεται ότι έρχεται πρόταση δανεισμού του στη Φιορεντίνα, ενώ ο Ευαγγέλου είτε θα δοθεί δανεικός για να πάρει χρόνο και εμπειρίες, είτε θα είναι συμπληρωματικός και θα παίρνει συμμετοχές σε αδιάφορα ματς (όπως πχ κύπελλο). Ο αριθμός των στόπερ δύσκολα θα είναι δλδ πάνω από 4.
Στα πλάγια μπακ Τσιμίκας και Ομάρ δείχνουν να υπερέχουν και από πίσω τους έρχονται οι Κούτρης, Χατζισαφί στα αριστερά και Μασούρας στα δεξιά.
Στο κέντρο Αράο, Καμαρά, Μπουχαλάκης και Ανδρούτσος είναι το καρέ των επιλογών, με τους δύο πρώτους να θεωρούνται βασικοί.
Στις πτέρυγες οι Ποντένσε και Λάζαρος λογικά θα έχουν προβάδισμα, ενώ οι Πάρντο, Βρουσάι θα είναι οι εναλλακτικές.
Δεκάρι θα είναι ο Φορτούνης και στη θέση αυτή θα υπολογίζεται και ο Φετφατζίδης, που θα αγωνίζεται ακόμα και στα πλάγια της επίθεσης.
Στη θέση του επιθετικού τη δεδομένη στιγμή, βάση των καλών του εμφανίσεων αλλά και της ανετοιμότητας του Ανσαριφάρντ, προβάδισμα έχει ο Γκερέρο, ενώ και ο Μάνος δείχνει μέχρι στιγμής καλό πρόσωπο.
Μιλάμε δηλαδή, μαζί με τον Γιαννιώτη, τον Χουτεσιώτη και άλλον έναν (είτε ξένο είτε Έλληνα), που θα καλύπτουν τη θέση κάτω από τα δοκάρια, για ένα ρόστερ των 25 παικτών. Πολύ λογικός και ευέλικτος, δλδ, αριθμός παικτών.
Αν αυτή τη στιγμή θέλαμε να φανταστούμε τη βασική ενδεκάδα του... Σεπτεμβρίου (γιατί στα προκριματικά του Αυγούστου παίζει ρόλο και η ετοιμότητα), τότε θα καταλήγαμε στην εξής:
Γιαννιώτης, Ομάρ, Τσιμίκας, Μεριά, Βούκοβιτς, Αράο, Καμαρά, Λάζαρος, Ποντένσε, Φορτούνης και Γκερέρο.
ΥΣ1: Μπροστά στην τραγωδία που ζει η Ελλάδα, μοιάζει τιποτένιο να ασχολούμαστε με τις ομάδες, αλλά επιτρέψτε μου να σας πω ότι οι ομάδες και οπαδοί ήταν από τους πρώτους οργανισμούς που έδειξαν ευαισθητοποίηση για τους παθόντες, με οικονομική, υλική και σωματική συμβολή στο δράμα τους.
ΥΣ2: Ο Βούκοβιτς πέρυσι ήταν, μετά τον Εμενίκε, ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης της Superleague, με συμβόλαιο κοντά στα 1,2 εκατομμύρια. Είναι καλός παίκτης και ας ελπίσουμε να το δείξει στα επίσημα ματς ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ και χωρίς τραυματισμούς...
ΥΣ3: Άλλη μεταγραφή εκτιμώ ότι θα γίνει μόνο αν υπάρξει αποχώρηση εκτός πλάνων, δλδ αν έρθει μια καλή πρόταση πχ για Σισέ, Ανσαριφάρντ ή Ομάρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου