Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Ξυπνήστε, η ομάδα θέλει ΧΡΟΝΟ...


Οι περίφημοι προπονητές/ειδικοί των social media ξαναχτυπούν τις τελευταίες μέρες.
Αυτή τη φορά στο στόχαστρό τους, ο ποδοσφαιρικός Ολυμπιακός στα φιλικά του Βελγίου...
Ο Αντιδραστικός τους απαντά ΠΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ. Όποιος δεν είναι διατεθιμένος να της τον δώσει, πραγματικά είναι εκτός τόπου και χρόνου.


Να μαστε και φέτος.  Άρχισαν τα όργανα. Με αφορμή τις μέτριες εμφανίσεις στα φιλικά του Βελγίου, οι ειδικοί των social media ξαναχτύπησαν. Με έντονες κριτικές, απομυθοποιήσεις, συγκρίσεις.

Τα πράγματα κύριοι στο ποδοσφαιρικό τμήμα είναι πολύ απλά. Πέρυσι απαιτήσαμε ΟΛΟΙ, ξεσκαρτάρισμα και αλλαγές. Ε λοιπόν ο πρόεδρος τα έκανε! Προχώρησε σε τσουνάμι αποδεσμεύσεων. Έδιωξε όποιον δεν ήθελε να παίζει για την ομάδα και το κυριότερο: ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ. Το κύμα αποχωρήσεων δε, έχει ακόμα πολύ δρόμο (βλέπε Μάριν, Πάρντο, κτλ).

Έδιωξε/θα διώξει λοιπόν σχεδόν  15 παίχτες και πήρε/θα πάρει άλλους τόσους! Επένδυσε μετά από χρόνια ξεκάθαρα σε Έλληνες παίχτες (Λάζαρος, Μασούρας, Μάνος, Μπουχαλάκης) . Προωθεί για βασικούς παιδιά απο τις ακαδημίες του (Τσιμίκας, Γιαννιώτης, Ανδρούτσος, Φετφατζίδης). Έφερε έναν νέο προπονητή που προσπαθεί να περάσει την φιλοσοφία του (Μάρτινς).

Ε πως λοιπόν κάποιοι ΑΠΑΙΤΟΎΝ άμεσα αποτελέσματα; Πως κάποιοι κρίνουν σκληρά από κάποια φιλικά (στα οποία παίζουν μάλιστα οι φερομένοι κομμένοι και οι ρεζέρβες, στο πλαίσιο των δοκιμών); Πως κάποιοι απομυθοποιούν τόσο εύκολα;;;

Το φετινό project ΞΕΚΆΘΑΡΑ θέλει χρόνο. Αυτό πρέπει ΟΛΟΙ μας να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας! Ο νέος Ολυμπιακός θα ναι πιο νεανικός, πιο ελληνικός και σύμφωνα με τα "πορτογαλικά θέλω" του Μάρτινς πιο ταχύς και αθλητικός. Τόσο μεγάλες αλλαγές σε πρόσωπα και κυρίως σε "λογική" θέλουν μια μεγάλη πίστωση χρόνου.

Προσωπικά είμαι έτοιμος να την δώσω την πίστωση. Επειδή αφενός καταλαβαίνω πόσο κοσμογονικές είναι οι φετινές αλλαγές που επιχειρούνται κι αφετέρου επειδή προτιμώ να βλέπω τον Θρύλο με Ελληνόπουλα στην ενδεκάδα. Εγώ κύριοι να σας ξεκαθαρίσω το εξής:  προτιμώ τον Ανδρούτσο (κι ας κάνει και τα λαθάκια του στην μεσαία γραμμή) ή τον αργό Μπουχαλάκη από τον  Ζιλέ, τον Ρομαό ή τον Οφόε. Εγώ προτιμώ τον Γιαννιώτη (κι ας πνίξει και κάποια γκολ) από τον 36χρονο Προτό ή τον κάθε 35αρη Κουεγιάρ. Εγώ προτιμώ τον Βρουσάι στα εξτρέμ απο τον Σεμπά ή τον Πάρντο ή τον κάθε "Νουαγκιτζίγκουε" από την κάθε Πορτιμονένσε ή Γρανάδα.

Γενικά πιστεύω πολύ στο φετινό project. Με το μπάτζετ σε ρεαλιστικά επίπεδα, με τον Καρεμπέ να βγαίνει μπροστά, με τον Μάρτινς να δουλεύει σκληρά με την φόρμα του, με την ομάδα να έχει 12-13 Έλληνες στο ρόστερ της (οι 7 από τις ακαδημίες) και με ξένους εργάτες με περιθώρια εξέλιξης (Σισέ, Καμαρά, Γκερέρο, Καρίμ, Ποντένσε).

Συνεχίζουμε λοιπόν με αισιοδοξία. Η ομάδα μοντάρεται και είμαι βέβαιος πως στις 9 Αυγούστου θα ναι έτοιμη. Με Γιαννιώτη, Μασούρα, Τσιμίκα, Βούκοβιτς*, Σισέ, Ανδρούτσο, Καμαρά, Λάζαρο, Φορτούνη, Ποντένσε, Γκερέρο ο Ολυμπιακός φτάνει στους ομίλους του Europa! Παρ'όλα αυτά σε κάποιες θέσεις (γρήγορος στόπερ και δύο αμυντικά χαφ) ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ να αποκτηθούν επειγόντως παίχτες. Και το βασικότερο, ΚΑΛΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ. Όσο πιο γρήγορα έρθουν τόσο το καλύτερο για την ομάδα...

*Ο Βούκοβιτς πρέπει να ναι ο ένας βασικός στόπερ της ομάδας. Η περσινή αδικία πρέπει να αποκατασταθεί. Καλή τεχνική,  καλό πόδι στο ξεκίνημα των επιθέσεων, δυνατός στο ψηλό παιχνίδι και το σημαντικότερο ΗΓΕΤΙΚΗ φυσιογνωμία (ο μόνος που μιλάει και δίνει οδηγίες). Οκ είναι αργός αλλά ας είμαστε ρεαλιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου