Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Ο πρώτος στην Regular Season, το μειονέκτημα έδρας...


Καλησπέρα σας. 16 ώρες μετά τον τελικό ,με μυαλό λιγότερο θολωμένο από χθες αλλά όχι λιγότερο θολωμένο από ότι θα είναι σε άλλες τόσες ώρες, επιχειρώ να κάνω μια ανάλυση ‘’με το φτωχό μου το μυαλό’’.


Το παιχνίδι κύλησε, δυστυχώς, σε όλα τα επίπεδα, όπως ακριβώς το περίμενα. Δύσκολα ο Παναθηναϊκός θα έκανε τόσο κακό παιχνίδι, δύσκολα θα ήταν ταυτόχρονα άστοχοι όλοι οι καλοί του σουτέρ, και δύσκολα θα ήταν ταυτόχρονα κακοί Καλάθης, Λοτζέσκι και όλοι πλην Τζειμς, όπως δηλαδή συνέβη στο πρώτο παιχνίδι.

Από την άλλη, δύσκολα θα έβλεπες ξανά έναν καλά δομημένο ,γεμάτο λύσεις Ολυμπιακό για 2ο συνεχόμενο τελικό, με σταθερά κακούς ξανά, Πρίντεζη και Σπανούλη. Φυσικά, εύκολα μπορείς να βρεις ,από τους κυρίους που σφυρίζουν, κάποιους που θα αναλάβουν το ρόλο του να ξεπλύνουν για ακόμη μια φορά τη μπουγάδα. Η συγκεκριμένη πηγή, είναι αστείρευτη. Αυτή της 12αδας μας, δυστυχώς όχι.Ο Ρομπερτς ξεκίνησε καλά και εν συνεχεία εγκλωβίστηκε, ο Μάντζαρης που τον αντικατέστησε είναι ο γνωστός φετινός Βαγγέλης με εξαίρεση το πρώτο βράδυ, ο Βασίλης με τον Στρελνιεκς δεν συνδέθηκαν με το καλάθι ώστε να απασχολήσουν περισσότερο την πράσινη άμυνα, τα τριάρια ήταν σαφώς χειρότερα από την πρώτη βραδιά, και κάπως έτσι πάμε στους ψηλούς.Ο Γιώργος παίζει με φιάλη οξυγόνου, Ο Γουιλτζερ πέρα από την απειλή έξω από τα 6,75 είναι ανύπαρκτος, ενώ στην άμυνα, αγωνιζόμασταν με 4. Μακλιν σταθερά κακός, ο Μιλουτίνοφ εξαφανισμένος ,με αποκορύφωμα τη φάση οπού αφήνει 3 μέτρα τον Καλάθη οοποίος μειώνει σε 41-40 λίγο πριν τελειώσει το ημίχρονο.

Μετά την κατσάδα του Τόμιτς ειδικά , ο  Μίλου τελείωσε. Το καλύτερο 5αρι μας ήταν ο ….Πρίντεζης κατ’ ανάγκη στο τελευταίο 5λεπτο. Με αυτά και με εκείνα, και ενώ είχαμε να δώσουμε φάουλ αφεθήκαμε να δεχόμαστε τα μπασίματα τους σαν να κάνουν βόλτα στο πάρκο.Ας μην γελιόμαστε, το ξέσπασμα του τελευταίου 5λεπτου δεν θα μπορούσε να είναι αρκετό. Η ομάδα έχει σοβαρά θέματα. Από ενέργεια, από τακτική, από επιθετικό ρεπερτόριο αλλά και από κορμιά να υποστηρίξουν το αμυντικογενές πλάνο που παίζει ο  κόουτς. Ολα αυτά όμως δεν αναιρούν το δικαίωμα του Ολυμπιακού να μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη ακόμα και σε ένα βράδυ οπού  ο αντίπαλος του είναι καλύτερος. Και το χειρότερο είναι πως οι ίδιοι οι παίκτες, αντιλαμβάνονται πολύ καλύτερα από εμάς τα κριτήρια με τα οποία σφυρίζονται οι ίδιες φάσεις στις 2 πλευρές του γηπέδου. Ο Αναστόπουλος, αποφασίζει να δει αυτό που θέλει. Σε μια φάση οπού ταυτόχρονα υπάρχουν μαρκαρίσματα σε 2 διαφορετικά matchup(Σπανούλης-ακατανόμαστος) & (Παπαπέτρου-Σινγκλετον), αποφασίζει να ασχοληθεί με αυτό το οποίο δείχνει ότι θα διεκδικήσει την μπάλα(λογικό μου ακούγεται),και σε αυτό το ματσάρισμα δεν δίνει το επιθετικό που προηγήθηκε, αλλά το αμυντικό-τίναγμα του Αμερικανού σαν να παίζει κομπάρσος σε ταινία του Bruce Lee. Είναι σφύριγμα-μήνυμα. Περισσότερο από αλλοίωση αποτελέσματος. Σίγουρα δεν ανήκει καν στο τοπ-5 των σφυριγμάτων του. Θέλει δουλίτσα για να τα πιάσει αυτά.

ΥΓ1:Είναι τόσο χειρότερος ο Ρομπερτς από τον Μάντζαρη που πρέπει ντε και καλά να παίζει λιγότερο από τον Βαγγέλη;

ΥΓ2:Δεν ξέρω αν ο Παπαπέτρου έχει υπογράψει στον Παναθηναϊκό, αλλά είναι όαση για την ομάδα, κυρίως αν σκεφτεί κάποιος ότι ούτε αυτός δεν ξέρει τι θέση παίζει. Θεωρώ πως ως ομάδα, φταίμε πολύ στην καθυστέρηση της εξέλιξης του. Μία 3,μια 4,δεν έχει ‘δεθεί’ με καμία θέση.

ΥΓ3:Προβλέπει κάτι ο κανονισμός για κάποιον παίκτη που προσβάλλει την ενός λεπτού σιγή;

ΥΓ4:Αν προβλέπει, να προστεθεί κάτι και για τον ΒΛΑΚΑ από την κερκίδα, που μυρίστηκε ησυχία, και φώναξε δυνατά την κατάρα του για κάποιον (Δεν έχει σημασία ποιος είναι).

ΥΓ5:Ρε Μίλου, 3 μέτρα απόσταση τον Καλάθη για το τρίποντο;; Μέτριος σουτέρ είναι, δεν είναι….. Θανάσης Αντεντοκούνμπο

ΥΓ6:Μια σεζόν παλεύεις για ένα πλεονέκτημα, που δεν έχει τελικά καμία μα καμία αξία.

Vykodin1931

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου