Ένας εντελώς απροετοίμαστος, φοβισμένος και άνευ πλάνου Ολυμπιακός, έχασε με κάτω τα χέρια από τον Παναθηναϊκό με 73-58 και πλέον απαγορεύονται τα όνειρα και επιτρέπονται μόνο οι πράξεις. Ποιος όμως μοιάζει έτοιμος να βγει μπροστά; Γράφει ο spanios
Το ματς δεν χωράει καμία απολύτως κριτική. Καμία.
Ένα ματς που φάνηκε από τις πρώτες κατοχές, τον εκνευρισμό ζωγραφισμένο στα χαμένα λέι απ του Πρίντεζη, στα άστοχα πέναλτι - τρίποντα του Μάντζαρη και του Στρέλνιεκς, στην επιθετική ανυπαρξία του Παπαπέτρου και τα αμυντικά κενά που έκαναν τον Όγκαστ να μοιάζει με τον Σακίλ Ο'Νιλ.
Μια ομάδα παραδομένη και παρατημένη στις εξάρσεις και στο τσαγανό του Σπανούλη, που μοιάζει να ανήκει στην πιο άδικη σύνθεση συμπαικτών, από καταβολής συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό.
Κανένα απολύτως πλάνο, κανένα σύστημα, βαριά βήματα και ανάσες, ο Τζέιμς να σουλατσάρει αμέριμνος και να κάνει πάρτι.
Ο πάγκος να δίνει την μπαγκέτα στον βετεράνο Μπράουν, που εντελώς απροκάλυπτα έχει κάψει από την αρχή της προσθήκης του, μη βάζοντας τον ΠΟΤΕ, στην εξίσωση του rotation και τώρα του ζητάει τι;
Μάντζαρης, Στρέλνιεκς και Παπαπέτρου είχαν ΜΗΔΕΝ πόντους, άραγε δεν ντράπηκαν;
Τα δυο Ελληνόπουλα ειδικά, αφού ο Λετονός είναι παίκτης που πιθανόν απλά κοιμάται και ξυπνάει.
Δυο πόντους ο Ρόμπερτς, τρεις ο Μπράουν.
Μια ολόκληρη περιφέρεια πέντε πόντους και ο πάγκος να ΚΟΙΤΑΕΙ.
Δήθεν small ball για να αναλύει ο Σκουντής τις ορολογίες, δήθεν αλλαγές, ο Σπανούλης να σουτάρει οκτώ τρίποντα, ΟΛΑ με step back, χωρίς πλάνο και μετά τα 10'' όλους τους συμπαίκτες του να κρύβονται.
Δεν έχει σημασία πλέον, ούτε να το παίξουμε προπονητές και μετά Χριστόν Προφήτες, ούτε να ζητήσουμε τον.. Ντιλέινι και τον.. Χάκετ.
Σημασία δεν έχει καν να ονειρευόμαστε το 2-2 και τις πιθανότητες που μας αναλογούν σε έναν ενδεχόμενο πέμπτο τελικό.
Σημασία έχει αυτά τα παιδιά αν έχουν την όρεξη να στάξουν την τελευταία ρανίδα αίματος και να πάρουν το πρωτάθλημα. Αν έχουν την πείνα να το γυρίσουν.
Τα υπόλοιπα στο παρκέ του ταλαιπωρημένου φέτος ΣΕΦ, που μοιάζει με ναρκοπέδιο και τον κόσμο να είναι εντελώς απίθανο να κάνει καμίνι, φυσικά ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΑΙ και εγώ ο ίδιος την ευθύνη μου, κατά πόσο στήριξα, φώναξα και πάλεψα για την ομάδα φέτος, αφού μοιάζει να είναι ένα κοκτέιλ ευθύνης όλο αυτό.
Πάμε να δούμε λοιπόν τα κατάλοιπα ψυχής και στο τέλος της βραδιάς το ξέρετε ότι σας χειροκροτούμε πάντα.
Το ματς δεν χωράει καμία απολύτως κριτική. Καμία.
Ένα ματς που φάνηκε από τις πρώτες κατοχές, τον εκνευρισμό ζωγραφισμένο στα χαμένα λέι απ του Πρίντεζη, στα άστοχα πέναλτι - τρίποντα του Μάντζαρη και του Στρέλνιεκς, στην επιθετική ανυπαρξία του Παπαπέτρου και τα αμυντικά κενά που έκαναν τον Όγκαστ να μοιάζει με τον Σακίλ Ο'Νιλ.
Μια ομάδα παραδομένη και παρατημένη στις εξάρσεις και στο τσαγανό του Σπανούλη, που μοιάζει να ανήκει στην πιο άδικη σύνθεση συμπαικτών, από καταβολής συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό.
Κανένα απολύτως πλάνο, κανένα σύστημα, βαριά βήματα και ανάσες, ο Τζέιμς να σουλατσάρει αμέριμνος και να κάνει πάρτι.
Ο πάγκος να δίνει την μπαγκέτα στον βετεράνο Μπράουν, που εντελώς απροκάλυπτα έχει κάψει από την αρχή της προσθήκης του, μη βάζοντας τον ΠΟΤΕ, στην εξίσωση του rotation και τώρα του ζητάει τι;
Μάντζαρης, Στρέλνιεκς και Παπαπέτρου είχαν ΜΗΔΕΝ πόντους, άραγε δεν ντράπηκαν;
Τα δυο Ελληνόπουλα ειδικά, αφού ο Λετονός είναι παίκτης που πιθανόν απλά κοιμάται και ξυπνάει.
Δυο πόντους ο Ρόμπερτς, τρεις ο Μπράουν.
Μια ολόκληρη περιφέρεια πέντε πόντους και ο πάγκος να ΚΟΙΤΑΕΙ.
Δήθεν small ball για να αναλύει ο Σκουντής τις ορολογίες, δήθεν αλλαγές, ο Σπανούλης να σουτάρει οκτώ τρίποντα, ΟΛΑ με step back, χωρίς πλάνο και μετά τα 10'' όλους τους συμπαίκτες του να κρύβονται.
Δεν έχει σημασία πλέον, ούτε να το παίξουμε προπονητές και μετά Χριστόν Προφήτες, ούτε να ζητήσουμε τον.. Ντιλέινι και τον.. Χάκετ.
Σημασία δεν έχει καν να ονειρευόμαστε το 2-2 και τις πιθανότητες που μας αναλογούν σε έναν ενδεχόμενο πέμπτο τελικό.
Σημασία έχει αυτά τα παιδιά αν έχουν την όρεξη να στάξουν την τελευταία ρανίδα αίματος και να πάρουν το πρωτάθλημα. Αν έχουν την πείνα να το γυρίσουν.
Τα υπόλοιπα στο παρκέ του ταλαιπωρημένου φέτος ΣΕΦ, που μοιάζει με ναρκοπέδιο και τον κόσμο να είναι εντελώς απίθανο να κάνει καμίνι, φυσικά ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΑΙ και εγώ ο ίδιος την ευθύνη μου, κατά πόσο στήριξα, φώναξα και πάλεψα για την ομάδα φέτος, αφού μοιάζει να είναι ένα κοκτέιλ ευθύνης όλο αυτό.
Πάμε να δούμε λοιπόν τα κατάλοιπα ψυχής και στο τέλος της βραδιάς το ξέρετε ότι σας χειροκροτούμε πάντα.

Το άσχημο είναι να χάνεις ξέροντας ότι πάνω-κάτω τόσο μπορείς να παίξεις.Παίξαμε αξιοπρεπή άμυνα, αλλά είναι πεπερασμένες οι δυνατότητές μας στο σκοράρισμα. Σκεφτείτε αν έχουμε εμείς παίκτη με το τσαγανό του Τζέιμς, την έκρηξη του Αντετονκούμπο ή την ικανότητα στις ασίστ του Καλάθη. Αν διαθέταμε τέτοιες μονάδες θα είχαμε άλλη τύχη.Το μόνο που έχει μείνει είναι το μέταλλο μιάς ομάδας που όταν παίζει χάλια, ξέρει να μην ξεφτιλίζεται. Σας αρκεί; Εμένα πάλι όχι. Το έχω ξαναγράψει, είμαστε πλέον η πιό βαρετή ομάδα στην Ευρώπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιά αξιοπρεπής γηραιά κυρία που ξέρει να κρατάει τη θέση της στα σαλόνια, αλλά οι παριστάμενοι θαυμάζουν κάποιες άλλες πιά, νεότερες.....
paratiritis
Σωστος ο Paratiritis. Ετσι ειναι. Βαρετο μπασκετ απο μια ομαδα.. "μιλφαρα" και πρωην "μ0υν@ρ@"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαμος ομως απο κραξιμο σε Σφαιροπουλο,σε "κακους" ξενους,σε αδιάφορους Ελληνες κλπ Ολοι φταινε εκτος απο την διοικηση,που επελεξε να κρατηση τοσα χρονια τον Σφαιροπουλο. Λες και ειχε ερθει σαν ονοματαρα και δεν μας βγήκε ή ξεκινησε αλλιως και στην πορεια ξεχασε να κοουτσαρει. Αυτος ηταν απο την αρχη που πολλοι απο αυτο εδω τον blog υον αποθεωναν οταν ηρθε και πριν ερθει τον προτειναν. Τον δοκιμασες μια χρονια, δευτερη... Αν δεν σου εκανε αστον να φυγει... Αυτα μπορει αυτα κανει. Φταινε οι Ελληνες.. Ο Ματζαρης που δεν σκοραρει,δεν πασαρει,δεν στριβει κλπ... Ποιος του εδωσε 3ετες το καλοκαιρι με 800.000χιλ(θεε μου!) το καλοκαιρι και τον εκανε σιριαλ;; Να μεινει ο Βαγγελης γιατι παρα την παρατεταμενη πτωση ειναι ενας ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΙΕΘΝΗΣ που μπορει υπο προυποθεσης να δωσει λυσεις. Να μεινει λοιπον με οσα το αξιζουν και σαν 3ος ασσος... Δεν μας κανει ο Παπαπετρου... Το καλοκαιρι που θα τον χασουμε τοτε θα καταλαβουμε τι ειχαμε και τι δεν εκμεταλλευτηκαμε... Λες και περασε λιγα(προσωπικα πιστευω πως ειναι ο μοναδικος Ελληνας του ροστερ με ελπιδες να τραβηξει επιθετικα στο μελλον)...
Οι κακοι ξενοι, σαν μοναδες δεν ειναι καθολου κακοι... Ισα ισα πιστευω πως σε αλλες ομαδες και με σωστους ρολους θα απέδιδαν... Ολοι! Απλα ηταν τραγικες επιλογες το καλοκαιρι με βαση το τι χρειαζοταν πραγματικα η ομαδα, χωρις λογικη οι περισσοτερες και οριστε τ αποτελεσματα. Δεν θα σταθω στο μπατζετ γιατι με αυτα τα λεφτα εκανες ομαδαρα, αν επελεγες σωστα... "Μονο ο Στρελνιεκς αξιζε" λεμε... Πραγματικα οπως το ειπε ο Spanios. Μια κοιματε, μια ξυπναει. Καλος μεν αλλα μηπως δεν εχει τ αντερα για τετοια φανελα...; Ο Μπραουν (που και εγω χαρικα οταν ηρθε)δεν ηταν ποτε ο Μπραουν της Σιενα(μονο εκει επαιξε μπασκεταρα...)και γενικα δεν μπορει να προσφερει ο ανθρωπος σε τετοιο επιπεδο,πια. Επαιξε και πολυ,επαιξε και λιγο επαιξε και καθολου. Το μονο που εκανε ηταν να τρωει τον χρονο του (πιο χρησιμου σιγουρα)Τολιοπουλου. Τον Τιμι δεν τον κρινω καθολου θα ηταν αδικο. Ρομπερτς ΜκΛιν μια του υψους τρεις του βαθους.
Για να τελειωνω, αφου λεμε "αυτοι βαζουν τα λεφτα,αυτοι θα αποφασισουν" Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ, καθως τον τελευταιο λογο τον εχουν ΑΥΤΟΙ.
Μια κακιστη σεζον.. Οκ, καποια στιγμη θα γινοταν κι αυτο. Το θεμα ειναι η επομενη μερα ποια θα ειναι; Διαλυση ή ισχυροποιηση της ομαδας με ενα νεο ξεκινημα;Θα δειξει.. Δεν πιστευω κανεις να περιμενει να κερδισουμε πρωταθλημα,ε;;