Ο Ολυμπιακός ΚΑΤΑΦΕΡΕ από το να τελειώσει τον ανύπαρκτο αντίπαλό του, να τελειώσει τον ίδιο τον εαυτό.
Δεν είναι ώρα ευθυνών, τίποτα δεν έχει τελειώσει αλλά αντικειμενικά η υπόθεση τίτλος είναι πια πολύ δύσκολη.
Ο Αντιδραστικός αρθρογραφεί για τον αυτόχειρα Ολυμπιακό και στέκεται στο μοναδικό πλέον σενάριο που θα του δώσει το πρωτάθλημα.
Δεν είναι ώρα ευθυνών, τίποτα δεν έχει τελειώσει αλλά αντικειμενικά η υπόθεση τίτλος είναι πια πολύ δύσκολη.
Ο Αντιδραστικός αρθρογραφεί για τον αυτόχειρα Ολυμπιακό και στέκεται στο μοναδικό πλέον σενάριο που θα του δώσει το πρωτάθλημα.
Το ματς να ξεκαθαρίσω δεν το είδα. Παρόλα αυτά μέσω Ραδιοφώνου, μέσω highligts και ολίγου live streaming σχημάτισα μια άποψη.
Ο Ολυμπιακός έμπαινε στο ματς για να εξαργυρώσει το τεράστιο διπλό της Κυριακής. Και τα έκανε σκ@τά. Μπήκε για να τελειώσει μια ομάδα ανύπαρκτη, μια ομάδα ξεκάθαρα αποτυχημένη (η απουσία της από τα f4 τα λέει όλα), μια ομάδα κουρασμένη και στεγνή από ενέργεια, μια ομάδα που έχει να υπερηφανεύεται τίτλους της Α1 (στην οποία και οι τυφλοί βλέπουν πως κάνει ΚΟΥΜΑΝΤΟ παρασκηνιακά) και τελικά κατάφερε να τελειώσει... ο ίδιος.
Ξέρω είναι βαριές κουβέντες. Αλλά έτσι νοιώθω. Ξενέρα. Και δυστυχώς ο "φόβος" υπήρχε ΕΝΤΟΝΑ μες το μυαλό μου από την Κυριακή και μετά. Δυστυχώς την Κυριακη η νίκη break ήρθε λόγω του ΚΑΚΙΣΤΟΥ παιχνιδιού του ΠΑΟ. Όχι λόγω της μαγκιάς του Ολυμπιακού. Ο ΠΑΟ, ναι είναι ανύπαρκτος. Αλλά δυστυχώς και ο φετινός Ολυμπιακός έχει μαζεμένα προβλήματα.
Στο ματς της χρονιάς, ο Ολυμπιακός σκόραρε 9 πόντους σε 15'. Στο ματς της χρονιάς ο Ολυμπιακός βρέθηκε να χάνει με 13 πόντους από τον αντίπαλο του και κυνηγάτε επί 15' στο σκορ. Αυτά ρε μάγκες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ. Αυτά ρε μάγκες δεν υπάρχουν. Πάρτε το γ@μημένο το ματς! Αυτό και τέλος γαμώτο! Πάρτε το!
Δεν έχω σκοπό να γράψω κατά του coach, ή να κριτικάρω την απόδοση του Βασίλη ή του Γιώργου ή του Νίκολα κτλ. Θα τα λέμε όλα αυτά όλο το καλοκαίρι εδώ στον Red Philosopher. Δεν είναι λοιπόν ώρα για κριτική. Θα πάμε μέχρι τέλους για τον τίτλο! Αλλά η υπόθεση αυτή δυσκόλεψε επικίνδυνα.
Είναι από τις ελάχιστες φορές που δεν έχω πίστη για τον τίτλο. Αφού χάθηκε αυτό το ματς, τότε πολύ δύσκολα η ομάδα μας θα καβαλήσει στην σειρά τον ΠΑΟ. Κι αν κρίνω και απο την τελευταία φάση με το κωμικό φάουλ στον Παπαπέτρου, ακόμα και να παλέψει στα ΙΣΙΑ η ομάδα μας δεν θα την αφήσουν, ας μην γελιόμαστε. Αφού χάθηκε αυτό το ματς, κόντρα σε αυτόν τον ΠΑΟ (με τον Τζέιμς να χει μια μπάλα ΜΟΝΟΣ του στα χέρια του και τους μισούς του παίχτες να αγκομαχούν στο παρκέ), αφού ο Θρύλος έβγαλε ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, πλέον είναι πολύ δύσκολο... Δεν είμαι απαισιόδοξος. Ούτε μηδενιστής. Η αρρώστια μου για αυτήν την ομάδα είναι ισόβια. Αλλά σας γράφω τι νοιώθω. Απογοήτευση. Και με ρεαλισμό θεωρώ πως το πρωτάθλημα χάθηκε απόψε...
Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σενάριο, για να πάρει ο Θρύλος μας τον τίτλο, είναι ΕΝΑ. Ένα και μοναδικό. Να κερδίσει την Κυριακή. Να κάνει το 1-2. Σε περίπτωση όμως που γίνει το 2-1 τότε αμφιβάλλω αν θα πάμε σε 5ο ματς... Δυστυχώς στο ΣΕΦ η ομάδα δεν μου προκαλεί πια ΚΑΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...

Ο Ολυμπιακός έχασε από μιά ομάδα ντεφορμέ και εκτός ρυθμού, αλλά ΚΑΛΥΤΕΡΗ, πιό ποιοτική και πιό γεμάτη σε ρόστερ. Πολύ σωστά λες ότι στο ΟΑΚΑ έχασε ο κακός ΠΑΟ και δεν νίκησε ο καλός Ολυμπιακός. Σήμερα ο Ολυμπιακός έπαιξε αυτό που μπορούσε με την ελπίδα να βρεθεί μισό πόντο μπροστά στο τέλος, αλλά δεν μας έβγαλαν οι δυνάμεις μας. Οι δύο πιό δυσάρεστες στιγμές ήταν εκεί που μας "εκτελούσε" με σουτ ο "δικός μας" Λοτζέσκι, και η φάση του Παπαπέτρου που ήταν σαν να μας έλεγαν οι διαιτητές ότι δεν επρόκειτο ποτέ να μας αφήσουν στ' αλήθεια να πάμε γιά το σουτ της ισοφάρισης και να ρισκάρουν να γίνει καμιά στραβή και ..το βάλουμε! Κομπάρσοι είμαστε σ'αυτό το σημαδεμένο πόκερ μιά ζωή. Μόνο που σήμερα είμασταν και στο προσκήνιο κομπάρσοι, όχι μόνο στο παρασκήνιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος η ανοχή γιά αυτούς που ανέχονται τόσα χρόνια να κάνουμε το ...λαγό γιά να κερδίζει τίτλους ο εξάστερος!
paratiritis