Ο Αντιδραστικός σαφώς πιο ήρεμος, βάζει σε μια σειρά τις σκέψεις του και καταγράφει τις αιτίες της ερυθρόλευκης κατάρρευσης στον 5ο τελικό.
-Ο ούτως ή άλλως "ετοιμοθάνατος" Ολυμπιακός...
-Η διαιτησία που εκτέλεσε με "χειρουργική ακρίβεια" την (εξ ορισμού) αποστολή της.
-Οι παθογένειες που εν τέλει βγήκαν και σε αυτό το ματς.
-Ο ούτως ή άλλως "ετοιμοθάνατος" Ολυμπιακός...
-Η διαιτησία που εκτέλεσε με "χειρουργική ακρίβεια" την (εξ ορισμού) αποστολή της.
-Οι παθογένειες που εν τέλει βγήκαν και σε αυτό το ματς.
Πέρασαν δύο μέρες και πλέον με ηρεμία θα σας πω κι εγώ τις απόψεις μου για τον 5ο τελικό... Ο Ολυμπιακός έχασε ΔΙΚΑΙΑ το πρωτάθλημα. Αυτό ας το ξεκαθαρίσω. Δίκαια όχι επειδή ο ΠΑΟ ήταν καλύτερος. Δίκαια επειδή ο ΙΔΙΟΣ δεν άξιζε το κάτι παραπάνω. Άλλωστε από την στιγμή που χάθηκε το game 2, το να γύρναγε ο Ολυμπιακός την σειρά από το 2-1 στο 2-3 φάνταζε εξ αρχής απίθανο. Απίθανο για τον συγκεκριμένο Ολυμπιακό.
Ετοιμοθάνατος...
Ο Ολυμπιακός κρίνοντας από όλη τη σεζόν, μπήκε γενικά στους τελικούς σαν ετοιμοθάνατος. Το γεγονός δε, πως κατάφερε και έφτασε τη σειρά 5ο ματς, αλλά και πως κατάφερε έστω να φτάσει σε βαθμό να ορίζει αυτός 100% την τύχη του (στο game 2), θεωρείται "επιτυχία". Επιτυχία για μια ομάδα με πολλά προβλήματα και χαμηλό ταβάνι. Όλη τη σεζόν προσπαθούσαμε να βρούμε άκρη, να βρούμε το φταίει, αλλά λύση εν τέλει δεν βρήκε κανείς μας και κυρίως το (αρμόδιο) τεχνικό επιτελείο της ομάδας. Γιατί τα γράφω αυτά. Γιατί πολύ απλά, ούτως ή άλλως ο Ολυμπιακός φέτος στους τελικούς ήταν ΜΕΓΑΛΟ αουτσάιντερ... Άρα η απώλεια του τίτλου δεν μας προκάλεσε και καμιά μεγάλη... έκπληξη.
... Σε χειρουργίο.
Το ότι ο Ολυμπιακός ήταν κακός, βέβαια δεν σημαίνει πως έπρεπε να "χειρουργηθεί" απο τους γκρι. Αλλά σας το πα και παραπάνω. Ο φετινός ΠΑΟ (ήταν επιτυχία του που πήρε έστω ένα ματς μετά από συνεχόμενες σκούπες στις προημιτελικές φάσεις της Euroleague, για f4 ούτε λόγος προφανώς) ήταν ΕΠΙΣΗΣ άκρως προβληματικός. Οπότε χρειάστηκε το μαξιλαράκι του. Το μαξιλαράκι που έχει ΚΑΘΕ ΧΡΌΝΟ.
Από τον ορισμό (αντί κλήρωσης) η δουλειά είχε προαποφασισθεί. Με Μάνο-Αναστόπουλο το πρωτάθλημα είχε κριθεί πριν το τζάμπολ ας μην γελιόμαστε.
*Στον 3ο δεκάλεπτο ο ΠΑΟ έπαιξε άκρως αντιαθλητική άμυνα η οποία έμεινε προκλητικά ατιμώρητη. Την στιγμή που οι παίχτες του Ολυμπιακού μάτωναν, στο απέναντι παρκέ δε, ο ΠΑΟ έπερνε τα φάουλ με το... φύσιγμα. Ο Σπανούλης ή ο Στρέλνιεκς δεν μπορούσαν ΚΑΝ να βγουν από τα σκριν, ενώ ο Πρίντεζης κάτω από τη ρακέτα έτρωγε άπειρο ξύλο. Ο Ολυμπιακός δυσκολευόταν από την εξαντλητική πίεση ακόμα και να κατεβάσει την μπάλα. Γεγονότα που έχουμε ΖΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ στο ΟΑΚΑ σε τελικούς και ιδιαίτερα στα β' ημίχρονα (όταν κερδίζει ο Ολυμπιακός στα α' ημίχρονα). Η λογική των διαιτητών ξαφνικά να αλλάζει, υπέρ ΠΑΝΤΑ του γηπεδούχου Παναθηναϊκού...
Όλα αυτά οδήγησαν σε σκορ 29-15 και από το 31-35 οδηγηθήκαμε στο 60-50 στο 30'.
Όλα αυτά οδήγησαν σε σκορ 29-15 και από το 31-35 οδηγηθήκαμε στο 60-50 στο 30'.
*Τα 4 αντιαθλητικά που δόθηκαν ήταν ΟΛΑ ανύπαρκτα. Ο κανονισμός στην Α1 δεν είναι ίδιος με της Euroleague θα σας θυμίσω. Πραγματικά σφυρίγματα εφευρέσεις.
*Τα φάουλ στους παίχτες του Ολυμπιακού ήταν ΟΛΑ στοχευμένα. Δίνουν δύο ανύπαρκτα στον Παπανικολάου στην αρχή του ματς και του προκαλούν έκδηλη νευρικότητα σε όλο το υπόλοιπο ματς. Βγάζουν με ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ εκτός αγώνα τον Μιλουτίνοφ με 5 φάουλ σε 3 λεπτά! Μιλάμε για ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ. Την ίδια στιγμη φορτώνουν τον Ολυμπιακό με καλάθια ΚΑΙ ΦΑΟΥΛ και στον Ολυμπιακό δεν σφυράνε κάποια που έβγαζαν ΜΑΤΙΑ (πχ του Παπαπέτρου το drive ή του Σπανούλη). Αυτά και αν τα χουμε ζήσει ΠΟΛΛΑΚΙΣ σε τελικούς στο ΟΑΚΑ...
*Δεν δίνουν οφθαλμοφανή φάουλ υπέρ του Ολυμπιακού (πχ του Σίνγκλετον το σπρώξιμο στον Πρίντεζη) και βέβαια σφυράνε ένα ανύπαρκτο φάουλ σε τάπα του Μακλίν στον Τζέιμς, στη φάση highlights των τελικών!!!
*Μέσα σε όλα σημειώστε και το εξής. Στο α' μέρος ΟΛΑ τα υπέρ φάουλ στον Ολυμπιακό τα σφύριξε ο Κορομηλάς. Μάνος και Αναστόπουλος δεν σφύριξαν ΤΙΠΟΤΑ υπέρ του Ολυμπιακού...
Αν όλα αυτά δεν σηματοδοτούν χειρουργίο, τότε προφανώς βλέπω το μπάσκετ πολυ διαφορετικά. Όποιος δεν είδε "αλλαγή" στην διαιτητική λογική των σφυριγμάτων στο β' μέρος, προσωπικά τον θεωρώ τουλάχιστον ΑΣΧΕΤΟ με το άθλημα.
Έβγαλε ΟΛΕΣ τις παθογένειες του.
Όπως σας τόνισα από τον πρόλογο βέβαια, ο Ολυμπιακός δεν έχασε τον τίτλο απ' την διαιτησία. Ο Ολυμπιακός έχασε επειδή δεν κατάφερε όλη τη χρονιά να λύσει τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ μεγάλα προβλήματα. Προβλήματα και παθογένειες τις οποίες δυστυχώς εμφάνισε και στον 5ο τελικό.
- Έκανε την καθιερωμένη του πχ νεκρή περίοδο. Πόσες φορές φέτος έχει συμβεί αυτό. Για παράδειγμα, στην τριαντάρα από την Μπασκόνια σας θυμίζω πως ο Ολυμπιακός προηγείτο στο ημίχρονο...
- Είδε παίχτες να κρύβονται και να μην μπορούν να βοηθήσουν (πρώτος από όλους ο ΣΤΡΕΛΝΙΕΚΣ). Είδε παίχτες να θέλουν αλλά να μην μπορούν (πχ Μάνζταρης και Παπαπέτρου).
- Είχε στατικότητα στην επίθεσή του. Προκλητική βασικά στατικότητα. Και ίχνος συστήματος.
- Είδε τον Σπανούλη να ναι ΞΑΝΑ ο μοναδικός που τόλμαγε να πάρει ΕΥΘΥΝΗ. Όλοι οι άλλοι κρυμμένοι, όπως όλη την σεζόν.
- Διαπίστωσε πως στο ρόστερ του έχει μέτριους παίχτες. Ο Ρόμπερτς για παράδειγμα έκανε ο άμοιρος το step up. Αλλά μέχρι εκεί μπορούσε. Αντίστοιχα ο Γουίλτζερ. Παίχτες με ταβάνι χαμηλότερο από της ομάδας.
- Είχε και πάλι μεγάλα αμυντικά περιφερειακά προβλήματα. Από κει ξεκίνησαν όλα τα δεινά φέτος. Πλην των Παπανικολάου-Μάντζαρη (ο Ιωάννης έπαιξε κυρίως στο 4) ΟΥΔΕΙΣ αξιόπιστος έστω στην περιμετρική πίεση και άμυνα.
- Και βέβαια είχε ξανά έναν προπονητή στον πάγκο, εμφανώς μπλοκαρισμένο και χωρίς ίχνος τρικ, όταν το αρχικό πλάνο ξέφυγε από την πορεία του.
- Ακόμα και η απόφαση για επιστροφή στο παρκέ των προέδρων, έδειξε διοικητική παθογένεια.
Συνοψίζοντας...
Ο ετοιμοθάνατος Ολυμπιακός κατέρρευσε στο ΟΑΚΑ, αφού πρώτα τον πέρασαν (για να ναι σίγουροι) από χειρουργείο. Ένας τίτλος που δεν τον άξιζε η ομάδα ΧΑΘΗΚΕ, μια σεζόν άσχημη επιτέλους τελείωσε. Βέβαια η σεζόν αυτή και η αποτυχία, θα σηματοδοτήσει την απαρχή μιας νέας εποχής στην ομάδα. Οι κύκλοι άλλωστε όταν κλείνουν, ανοίγουν κάποιοι άλλοι... Για αυτό είμαι 100% σίγουρος... ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ για το μέλλον αυτής της ομάδας, ειδικά όσο στο τιμόνι της βρίσκονται οι αφοί Αγγελόπουλοι... Θα τα πούμε στην συνέχεια αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου