Ο Paratiritis ...παρατηρεί τα βασικά κλειδιά για την πρώτη κούπα του Ολυμπιακού με μειονέκτημα έδρας έπειτα από 1/4 αιώνα, διάστημα στο οποίο ο ΠΑΟ μετρά 11/11...
Η επικράτηση του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ, μας κάνει να ελπίζουμε στην πρώτη ανατροπή πλεονεκτήματος έδρας σε τελική σειρά play-offs μετά το 1993! Τότε που ο ΠΑΟ είχε το πλεονέκτημα, αλλά η ομάδα του Ιωαννίδη είχε πανηγυρίσει το πρωτάθλημα με 1-3 (ο ΠΑΟ δεν είχε κατεβεί στο τελευταίο ματς με τον Π. Γιαννακόπουλο να δηλώνει χρόνια μετά ότι το είχε μετανιώσει...), έχοντας αποκλείσει με μειονέκτημα στα ημιτελικά και τον ΠΑΟΚ.
Ας πάμε όμως στισ τέσσερις γραμμές. Στο πρώτο παιχνίδι, ο Σφαιρόπουλος διάβασε την ... βουλιμία του ΠΑΟ γιά ξέφρενο ρυθμό και μεγάλες ταχύτητες επίθεσης, και τον χτύπησε με τον απλό και παραδοσιακό έλεγχο του ρυθμού. Σετ επιθέσεις, με γύρισμα της μπάλας και βοήθειες στο μαρκάρισμα του Καλάθη από τον Παπανικολάου, που είχαν σαν αποτέλεσμα τον περιορισμό του οπτικού του πεδίου. Φαντάζει σχεδόν απλοϊκή ιδέα, αλλά είναι σατανικά αποτελεσματικό. Είναι ...ζάχαρη στη μηχανή του ΠΑΟ, που αν και έχει σαρώσει ομάδες και ομάδες στο ΟΑΚΑ, είναι κακός όταν δεν τον αφήνεις να τρέξει.
Το άλλο κλειδί του αγώνα ήταν αυτό που δεν αρέσει σε πολλούς, αλλά εγώ το πιστεύω ακράδαντα, δηλαδή ο περιορισμός του χρόνου συμμετοχής του Σπανούλη. Όσο λιγότερο παίζει πιά αυτό το παιδί, τόσο καλύτερα αποτελέσματα έρχονται. Και αν αμφιβάλλετε, θα με αναγκάσετε να βγάλω πίνακα με τα αποτελέσματα στην Ευρωλίγκα πριν και μετά την επιστροφή Σπανούλη και θα μου κόψουν και την καλημέρα πολλοί εδώ μέσα. Ο Ρόμπερτς απέδειξε ότι δεν είναι και τόσο κακός παίκτης, απλά δεν είχε βρει τρόπο να ενταχτεί στο παιχνίδι της ομάδας (ας μην πω το γιατί και ξαναστεναχωρηθούμε). Μιλουτίνοφ Μάτζαρης και Στρέλινικς θετικοί, Παπαπέτρου και Παπανικολάου πολύ καλοί, σοβαρότητα και καθαρό μυαλό, αυτά έφεραν το ιστορικό αποτέλεσμα. Γιά τη διαιτησία θα πω ότι γιά πολλοστή φορά παίξανε .....καθεστωτικά και πονηρά, προσπαθώντας με χειρουργικές αποφάσεις να μας βγάλουν εκτός αγώνα, αλλά ήταν τόσο εκτός o ΠΑΟ που δεν μπορούσε να απειλήσει ουσιαστικά .
Γιά τη συνέχεια, χρειάζεται προσοχή και ψυχραιμία. Ο αιφνιδιασμός (που λειτούργησε υπέρ μας) είναι όπλο που χρησιμοποιείται μόνο μία φορά. Τώρα πρέπει να βγάλουμε ομαδικότητα, πείσμα και πολύ καλές άμυνες και να επιστρατεύσουμε παιχνίδι στα όρια του φάουλ, γιατί ο αντίπαλος έχει μεγαλύτερη ποιότητα στο ρόστερ. Κομβικό σημείο θα είναι να αποκόψουμε και πάλι τον Καλάθη από την υπόλοιπη ομάδα, αλλά και το να πιάσουμε καλύτερα τον Τζείμς, που παραλίγο να μας κάνει τη ζημιά μόνος του την Κυριακή.
Ατσάλινα νεύρα χρειάζονται γιά τις αποφάσεις των διαιτητών, και συγκέντρωση στο μπάσκετ χαμηλού ρυθμού χωρίς εξάρσεις.Αυτά σε γενικές γραμμές, ελπίζοντας ότι ο Ολυμπιακός μας θα γράψει ιστορία κόντρα στο ρεύμα, θυμίζοντάς μας ότι γίναμε Ολυμπιακοί γιά να παλεύουμε απέναντι σε όλους και σε όλα και να νικάμε!
Paratiritis

Αναγκάζομαι να διορθώσω τον ....εαυτό μου για ένα λάθος χαμένο την μετάφραση ή μάλλον στο editing.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ολυμπιακός έχει 13 πρωτιές και ο ΠΑΟ 10.
Το 1993 ανατράπηκε πλεονέκτημα έδρας του ΠΑΟ αλλά την πρωτιά την είχε πάρει ο ΠΑΟΚ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: O Ολυμπικακός δεν έχει ανατρέψει πρωτιά ΠΑΟ ποτέ. Αν συμβεί φέτος θα είναι η πρώτη φορά. Ευχαριστώ.
paratiritis
Το θεμα ειναι πως μας καλυψες απολυτα για ακομα μια φορά φιλε παρατηρητή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥγ: δυστυχως εχθες ηταν μαυρη σελιδα. Δεν χανοταν αυτο το ματς. Κι όμως...#Αντιδραστικός
Χανόταν, όπως και χάθηκε. Αφου σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια να σου πω ότι ο Ολυμπιακός απλά προσπαθεί να βρει ένα ΠΑΟ όσο γίνεται χειρότερο για να τον κερδίσει με την άμυνα. Ακόμα και όταν εμείς βρούμε 3-4 παίκτες με σκορ, ο ΠΑΟ μπορεί να βρει 5-6. Ο φίλος μου Ο Παππαδογιάνης το έγραψε πιο γλαφυρά : "O Oλυμπιακός ήταν χθες σαν βάρκα που είχε 3 ανοιχτές τρύπες και μόνο 2 τάπες για να τις βουλώσει"
ΑπάντησηΔιαγραφήparatiritis