Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

16 χρόνια εξυγίανση...


Καλησπέρα και από εμένα.
Αφού ευχαριστήσω τον red philosopher για την φιλοξενία, θέλω να σας πω ότι η ενασχόληση μου με τον Ολυμπιακό ,και δη με τα τεκταινόμενα του Basket, χρονολογείται στο 1997. Ούτε πολύ ,ούτε λίγο, αλλά για το μπάσκετ για το οποίο θα γράφω κυρίως, είναι ένα αρκετά ικανοποιητικό δείγμα.


Οι καταστάσεις που ζούμε τη συγκεκριμένη περίοδο στο χώρο του ελληνικού Basket,με ανακοινώσεις από ΕΟΚ, εντάλματα σύλληψης που τελικά δεν ολοκληρώθηκαν λόγω προχωρημένου της …..ηλικίας, είναι ‘’πρωτόγνωρες’’. Τα εισαγωγικά , διότι είναι ίδιες με αυτές που ζούμε τα τελευταία ,ας είμαστε δίκαιοι, 15 χρόνια σίγουρα, απλά είναι η πρώτη φορά που φτάσαμε σε σημείο καταγγελιών από διαιτητές, για παράνομη μη χρησιμοποίηση τους στους ημιτελικούς, και έτσι έπρεπε να επέμβει η Δημόσια Τάξη.

Η θέση μου είναι πάγια και κάθετη. Πρώτα κάνουμε την αυτοκριτική μας ως ομάδα, σε όλους τους τομείς , και έπειτα ασχολούμαστε με τα τριγύρω.  Φυσικά και έγιναν λάθη, φυσικά και έπρεπε να μείνει ο Ντάνιελ Χάκετ το καλοκαίρι, φυσικά και πρέπει σταδιακά και με ομαλό τρόπο να ενεργοποιηθεί μια διαδικασία απεξάρτησης της ομάδας σε τέτοιο βαθμό από τον Βασίλη Σπανούλη. Όπως επίσης, φυσικά και πρέπει επιτέλους ο Γιώργος Πρίντεζης να βρει έναν …συνοδοιπόρο στο 4, διότι οι φιάλες οξυγόνου θα πρέπει να θεωρηθούν δεδομένες για του χρόνου. Και, δεν το ξεχνάω φυσικά, ΠΡΕΠΕΙ να εξεταστεί ενδελεχώς όλο το κομμάτι του ιατρικού τιμ της ομάδας, ίσως όχι μόνο στο ποιοτικό κομμάτι, αλλά και στο ποσοτικό, καθώς δεν είναι λογικό , η ομάδα να ταξιδεύει και πίσω με τους τραυματίες να μην μένει άνθρωπος ως backup.

Ανεξάρτητα όμως από την όποια αυτοκριτική, αγωνιστική ή εξωαγωνιστική, αυτά που συμβαίνουν στο ελληνικό Basket είναι άνευ προηγουμένου και δεν θα σταματήσω εγώ προσωπικά να τα λέω ακόμα και αν ,χτυπάω ξύλο, η ομάδα κατρακυλήσει . Η ΚΕΔ είναι μονίμως σε ανοιχτή επικοινωνία με την Παναθηναϊκό ,άλλωστε μια πόρτα τους χωρίζει στο ΟΑΚΑ, η ανοχή σε όλα τα επίπεδα είναι διαφορετικών κριτηρίων για τις 2 ομάδες, τα σφυρίγματα εντός αγωνιστικού χώρου επίσης. Από πού να αρχίσω; Και θα πιάσω μόνο τα μετά του 2006 όπου ουσιαστικά ο Ολυμπιακός επανήλθε στα δρόμενα.
Non call το 2007, κλεμμένο πλεονέκτημα το 2009 στον 1ο τελικό, αλησμόνητος 3ος τελικός του 2010 όπου το +14 της τρίτης περιόδου έγινε -12 σε περίπου 8 αγωνιστικά λεπτά ,με περισσότερα από 10 σφυρίγματα να είναι για Άρειο Πάγο. Τελικός Κυπέλλου 2013, 4ος τελικός 2014 στο ΣΕΦ κ.ο.κ. .Προσέξτε, δεν λέω ότι σε όλα αυτά ο Ολυμπιακός θα έπαιρνε πρωτάθλημα. Πέρα από το 2014, οι υπόλοιπες σφαγές είναι σε παιχνίδια όχι match ball.Του άξιζε όμως να διεκδικήσει αυτό που του αναλογούσε μέχρι τέλους. Επειδή οι φάσεις σε όλα αυτά τα παιχνίδια είναι αμέτρητες , σας υπόσχομαι ένα άρθρο με ανάλυση και βίντεο-links για να μαθαίνουν οι νέοι, και να θυμηθούν οι παλαιότεροι.

Μέχρι τότε, καλούς τελικούς, καλό πρωτάθλημα, και ό,τι και αν γίνει, εδώ θα είμαστε να μιλήσουμε για το τι έγινε αλλά και για την επόμενη ημέρα.

ΥΓ1:Ανεξαρτήτως του ποιος θα είναι ο νέος προπονητής, η επιστροφή Χάκετ πρέπει να είναι δεδομένη. Ψηλό γκαρντ με πάθος στην άμυνα, μαρκάρει λόγω σωματοδομής έως και 4 θέσεις (Αναλόγως το 4αρι). Κοινοτικό διαβατήριο, πάθος περισσότερο από τους μισούς Έλληνες, και δηλωμένη αγάπη για την ομάδα. Δεν είναι ο Ματζικ Τζόνσον, αλλά αν ήταν δεν θα είχε έρθει ποτέ.

ΥΓ2: Η όποια κριτική για την ομάδα, είναι με μοναδικό γνώμονα την αγάπη για αυτή, και όσο και αν κάνουμε σκληρή κριτική ,η θέση μας δίπλα της  στο γήπεδο, είναι εκ των ουκ άνευ. Άσχετα από την όποια εφήμερη αποτυχία ή μεμονωμένα κακά αποτελέσματα , η ομάδα έχει κερδίσει πολλά περισσότερα από όσα της έχουμε προσφέρει συνολικά, ως φίλαθλοι-οπαδοί.

Vykodin1931

1 σχόλιο:

  1. Πλει οφ 2007: 3ο και 5ο ματς
    2008-09:σφαγη σε ολα τα ματς ανεξαιρετως και στο κυπελλο. Εξαιρεση μονο μια 30αρα που φαγαμε τοτε.
    2009-10:σφαγη στο 98:90, σφαγη στο 79:70
    2010-11:σφαγη στο 61:65,στο 70:75 και στο 78:66
    2011-12:σφαγη σε 2ο και 4ο τελικο αλλα και στο κυπελλο
    2012-13:σφαγη πρωτιστως στο κυπελλο αλλα και καποιες φασεις στους τελικους
    2013-14:σφαγη στο κυπελλο και στον 3ο τελικο στο οακα 64:69
    2014-15:σφαγη στο 66:77 και στο 69:76
    2015-16:σφαγη στο οακα και στους 2 τελικους.
    2016-17:σφαγη στο οακα 72:59,84:80,71:58 και στο σεφ 67:77,64:62.
    2017-18:σφαγη στο σεφ 68:71,σφαγες στο οακα 68:61,65:75.
    30+ ματς στα οποια ΜΑΣ ΣΦΑΞΑΝΕ.
    panos

    ΑπάντησηΔιαγραφή