Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

ΤΕΛΟΣ το παραμυθάκι με την Ιωάννα !


Η Ιωάννα Παπαπέτρου, ευαίσθητη γαρ, άργησε να αποφασίσει και εν τέλει επέλεξε να αφήσει τους "φίλους" του και να γίνει ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ή καλύτερα εχθρός τους (και μας) στα παρκέ.
Το παραμύθι με τις δηλώσεις των παιχτών της ομάδας μας "υπέρ" του,  ήρθε η ώρα να τελειώσει. Στο κάτω κάτω δεν μας νοιάζει τι κάνει ο καθένας τους, στην προσωπική του ζωή.
Η Ιωάννα είναι πια αντίπαλος στο παρκέ, ο κόσμος πόνεσε και οι παίχτες πρέπει να το καταλάβουν αυτό.
Αρθρογραφεί ο Αντιδραστικός


Το παραμυθάκι με την Ιωάννα πρέπει να λάβει τέλος. Πάει έφυγε. Έκανε στο κάτω κάτω αυτό που γούσταρε. Πόνεσε τον κόσμο όμως. Κορόιδεψε (πως γίνεται να υπογράφει στον ΠΑΟ αλήθεια την επόμενη μέρα μετά την αρνητική του απάντηση στους προέδρους;). Πούλησε όλους εμάς που τον στηρίξαμε τόσα χρόνια.

Άρα οι δηλώσεις των πρώην συμπαικτών του, πρέπει να κοπούν.  Σε κάθε τους δήλωση -ειδικά οι Πρίντεζης και Παπανικολάου- αναφέρονται στον φίλο τους.  Από σεβασμό και μόνο στον κόσμο αυτό πρέπει να σταματήσει. Θα μου πεις φταίνε και οι δημοσιογράφοι που τους τα χουν κάνει τσουρέκια με αυτήν την ερώτηση. Ισχύει. Αλλά τώρα, ΤΕΛΟΣ.

Ο κάθε παίχτης δικαιούται να κάνει ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ στην προσωπική του ζωή. Αυτό είναι δεδομένο και ξεκάθαρο. Και ισχύει εννοείται για τους κολλητούς του Παπαπέτρου, Πριντ και Παπ (στους οποίους αναφέρθηκα). Δεν είμαστε φασίστες ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ. Αλλά σε όλα υπάρχει και ένα όριο. Από την στιγμή που ο κόσμος πόνεσε (ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ) οι "απολογητικές" δηλώσεις των παιχτών μας, για αυτόν, πρέπει να σταματήσουν.

Στο κάτω κάτω αν είχε @ρχίδια θα έβγαινε ο ίδιος να πει δυο κουβέντες στον κόσμο του Ολυμπιακού. Να εξηγήσει. Να αποχαιρετήσει. Αλλά δεν βγήκε, επειδή μάλλον δεν τα έχει. Για αυτό και για μένα είναι πλέον Ιωάννα.

Κάποτε έφυγε ο Σπανούλης για τον Ολυμπιακό. Δεν θυμάμαι ΓΑΜΩΤΟ τον κολλητό του, Διαμαντίδη, να κάνει δηλώσεις πως ο Σπανούλης πχ έκανε την καλύτερη επιλογή κτλ! Δεν έκανε ΚΑΜΙΑ δήλωση ο Διαμαντίδης. Καμία. Κι ας ήταν (και είναι) φίλοι, δεν βγήκε να τον υπερασπιστεί ούτε να τον δικαιολογήσει.

Κλείνοντας να τονίσω το εξής. Ο Παπανικολάου και ο Πρίντεζης δεν έχουν να αποδείξουν ΤΙΠΟΤΑ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ. Είναι παιχταράδες. Τρομερά παιδιά και άνθρωποι. Έχουν δώσει την ΨΥΧΗ τους με τα ερυθρόλευκα. Είναι μύθοι της ομάδας μας. Είναι γνήσιοι, αυθεντικοί ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ. Είναι σημαίες, θα κλείσουν την καριέρα τους στην ομάδα. Φέτος δε, ΑΥΤΟΙ ΞΑΝΑ θα ηγηθούν (μαζί με τους υπόλοιπους Έλληνες του ρόστερ). Επαναλαμβάνω δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα και σε κανέναν. Εγώ μαζί τους είμαι λοιπόν. Δεν είμαι εναντίον τους. Αλλά σαν πληγωμένος οπαδός του Ολυμπιακού, ζητώ να σταματήσουν οι δηλώσεις τους για τον Παπαπέτρου.

Υγ: ο αρχηγός δεν έχει κάνει ΚΑΜΙΑ δήλωση. Ούτε ο Μάντζαρης... Όσο δε για τον Αγραβάνη, απλά εξέφρασε την πλειοψηφία των οπαδών της ομάδας!!!

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή