Ένας ΜΥΘΙΚΟΣ Ολυμπιακός κατέκτησε μέσα στο σπίτι της Προ Ρέκο το δεύτερο Τσάμπιονς Λιγκ της ιστορίας του, νικώντας τους Ιταλούς με 9-7 και στέλνοντας τους εκατομμύρια οπαδούς του για άλλη μια φορά στα ουράνια! Γράφει για τον θρίαμβο ο spanios
Ναι Θεέ μου, Θρύλε μου!
Ο μεγαλύτερος πολυαθλητικός σύλλογος του ΠΛΑΝΗΤΗ, ο Ολυμπιακός, το καμάρι αυτής της ρημαδιασμένης χώρας, σήκωσε στον ουρανό της Γένοβας τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης, το δεύτερο τρόπαιο της ιστορίας του Ανδρικού Πόλο και το δεύτερο Ευρωπαϊκό τρόπαιο φέτος για τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό, μετά το βόλεϊ γυναικών και συνολικά τέσσερις τελικούς!
Ο Αυτοκράτορας της Ευρώπης, στον δεύτερο τελικό τα τελευταία τρία χρόνια, εμφανίστηκε πιο έτοιμος από ποτέ και υπέταξε την.. Ρεάλ της πισίνας, Προ Ρέκο (8 τρόπαια) μέσα στην έδρα της και τους ηρωικούς οπαδούς να τραγουδούν "είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό".
Ο coach Βλάχος εξέπεμπε ηρεμία και σιγουριά. Στο 8-6 είπε στους παίκτες του "όλο το παιχνίδι αυτό το παραπάνω" και έγινε το 9-6.
Ο Πάβιτς έκανε ίσως την μεγαλύτερη εμφάνιση τερματοφύλακα που έχει δει το άθλημα σε τελικούς, πιάνοντας πέναλτι και κάνοντας τον Φιλίποβιτς και τον Ντι Φούλβιο να μοιάζουν με νάνους.
Φυσικά MVP του Final 8.
Ο Φουντούλης λίγους μήνες μετά την γέννηση του παιδιού του, έβαλε 4 γκολ, ΟΛΑ με μαεστρία παγκόσμιας κλάσης. Πανηγύρισε με την Ελληνική Σημαία.
Ο Γούνας, ο Γεννηδουνιάς, ο ηρωικός Μυλωνάκης που έπαιζε με βγαλμένο ώμο, οι τρομεροί Μπούσλιε και Ομπράντοβιτς, ξένοι με άντερα, ο Μουρίκης που αν και έχει ήδη συμφωνήσει με την Προ Ρέκο, έδωσε μάχες ζωής στην Πισίνα της Γένοβα.
Ο Βαγγέλης Δελακάς που μια ολόκληρη ζωή στον Ολυμπιακό, γεύεται την χαρά του τροπαίου, η next genaration του Ελληνικού Πόλο, ο Αγγελόπουλος και ο Νικολαΐδης (o Hulk όπως τον αποκαλούν οι συμπαίκτες του, ο 20 χρονός Βορειοελλαδίτης είναι το μεγαλύτερο ταλέντο της Ευρώπης στην θέση του φουνταριστού και θα αντικαταστήσει τον Μουρίκη).
Τι ματς Θεέ μου.
Πόση ανατριχίλα, πόση περηφάνια, πόσα δάκρυα χαράς θα χύσουμε για εσένα..
Ο Ολυμπιακός είναι απόψε στην κορυφή της Ευρώπης, κατακτώντας το Τσάμπιονς Λιγκ, ΑΗΤΤΗΤΟΣ και στην έδρα του φαβορί!
Μόνο ο Ολυμπιακός αυτά, ΜΟΝΟ.
Μόνο συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στον Legend πρόεδρο Κουντούρη που εκτόξευσε τον Ολυμπιακό μας και τον εδραίωσε ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ως φόβητρο και φυσικά στον Βαγγέλη Μαρινάκη που εν μέσω λάσπης και αμφισβήτησης έχει προχωρήσει τον Ολυμπιακό σε επίπεδα που θα τον γράψουν στην ιστορία με Χρυσά Γράμματα.
Όλοι ΗΡΩΕΣ, όλοι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ, για άλλο ένα βράδυ, ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.
ΥΓ. Λογικά ο σπίκερ της ΕΡΤ αύριο θα είναι άνεργος. Μπράβο ρε μάγκα κι εσύ.
ΥΓ2. Δείτε την απονομή στο παρακάτω link και ανατριχιάστε ΑΔΕΡΦΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου