Ο Ολυμπιακός βγαλμένος από τον χειρότερο εφιάλτη της τελευταίας 20 ετίας, καταδυνάστευσε τον Superfoods ΠΑΟ, σε ένα ματς που παραλίγο να αναστηθούν οι νεκροί, έκανε το μπρέικ με 65-75 και βροντοφώναξε ΠΑΡΩΝ στην υπόθεση του τίτλου! Γράφει για την σπουδαία νίκη ο spanios
Σας το έγραψα από χθες (http://red-philosopher.blogspot.com/2018/06/blog-post_42.html#more).
Όποιος έχει ξεγραμμένο τον Ολυμπιακό είναι επιεικώς άσχετος ή στημένος.
Δεν είναι δυνατόν ο Παπανικολάου, ο Παπαπέτρου και ο Στρέλνιεκς να είναι μπασκετικά "πεθαμένοι" και να είναι ακλόνητα φαβορί ο Θανάσης Antetokunbros ή ο Ίαν Βουγιούκας.
Και στο σημείο αυτό εγώ θα ΧΑΜΗΛΩΣΩ τους τόνους, ενώ χθες τους ανέβασα και φυσικά δεν θα προεξοφλήσω για τίτλο, σκούπα και άλλα.
Ας πάει η πίεση στον ΠΑΟ όμως.
Εκεί που Καλάθης και Σίγκλετον παρουσιάζονται φευγάτοι, ο Παππάς ξενερωμένος με τον χρόνο συμμετοχής του, την χρονιά με κανένα τίτλο να μοιάζει καταδικαστική για τους υψηλότατους τόνους του DPG και της Πράσινης.
Ας πούμε πράγματα που δεν τολμάει να πει κανείς, σε αυτό το σκότος άποψης και κλίματος φόβου που επικρατεί στο ελληνικό μπάσκετ.
Καμία σιγουριά αλλά τεράστια πίστη, λοιπόν. Από πριν, κατά την διάρκεια και για πάντα.
Ας πάμε λοιπόν να δούμε σε bullets τις ειδικές συνθήκες που κάνουν τη σημερινή νίκη, την μεγαλύτερη της 20 ετίας μέσα στο ΟΑΚΑ:
*37-20 βολές, σχεδόν double σκορ. Στην τελευταία περίοδο που ο ΠΑΟ κυνήγησε το σκορ, ο Ολυμπιακός δεν έριξε ούτε μια! Ούτε μια! Το mind f**ck όμως του Σφαιρό ήταν το ότι φάνηκε να πηγαίνει στην λογική "ας βαρέσουν μόνο βολές" και του βγήκε! 24/37 ο ΠΑΟ με το τραγικό 64,9%.
*Πρίντεζης με 4 φάουλ (το 3ο στο 9') στο τέλος της τρίτης περιόδου και Μιλουτίνοφ με 5 στο 32' ήταν οι πιο τρανταχτές γκρι φάρσες.
*Οι Red Brothers Σπαν και Πριντ είχαν μαζί (!!) 6 πόντους! Με τον Σπαν να έχει 1/10 και να μένει εκτός σχεδόν σε όλο το τελευταίο δεκάλπετο!
*Σε μια φάση σφυρίχτηκαν πέντε (5) φάουλ που λογικά αποτελεί ρεκόρ γκίνες σε τελικούς!
*8-17 οι ασίστ για έναν ΠΑΟ run and gun που δεν είχε κανένα πλάνο στο παιχνίδι του.
*Για τον Ολυμπιακό σκόραραν ΟΛΟΙ οι παίκτες που αγωνίστηκαν, δείγμα της τρομερής ομοψυχίας και θέλησης (οι δυο back to back βουτιές του Σπαν στην άμυνα προμήνυσαν την συνέχεια). Έβαλαν όλοι το λιθαράκι τους στο μεγάλο break (γεύση σοκολάτα γάλακτος η κόκκινη break της Ίον).
*Παλικάρια από άλλες εποχές οι Παπανικολάου και Παπαπέτρου (ναι βρε, αυτός που έκλεισε στον ΠΑΟ). Σκόραραν στις πιο κρίσιμες καμπές του ματς (14 και 10 πόντους αντίστοιχα με τον Ιωάννη να έχει 2/2 τρίποντα!) και έβγαλαν δαγκάνες στην άμυνα.
Τα highlights της νίκης:
-Το τρίποντο μαχαιριά του έξοχου Βαγγέλη Μάντζαρη στα 2.55'' που έκοψε τον βήχα σε ΠΑΟ και διατητικό τρίο.
-Το σερί του Στρέλνιεκς, με 1/1 τρίποντο και 2/2 δίποντα όταν βγήκαν τα πράσινα ζόμπι στην άμυνα της τελευταίας περιόδου, άμυνα βγαλμένη από μεσαιωνικούς πάπυρους του Θεού Ζοτς.
-Η κραυγή ΚΤΗΝΟΥΣ του ΜακΛιν στο κάρφωμα για το 64-73 που ακούστηκε στην τελευταία θέση του πάνω διαζώματος του ΟΑΚΑ.
-Η κραυγή ΚΤΗΝΟΥΣ του ΜακΛιν στο κάρφωμα για το 64-73 που ακούστηκε στην τελευταία θέση του πάνω διαζώματος του ΟΑΚΑ.
-Ο πανηγυρισμός του Μπόγρη (δεν επιλέχθηκε τυχαία η φώτο), ενός παίκτη που ακόμα και αν δεν είναι αξία, αντιπροσωπεύει την μαχητική κόκκινη ψυχή και τον ιδρώτα της νίκης.
Η Πέμπτη κοντοζυγώνει και προφανώς πρέπει να αναμένουμε την πράσινη αντίδραση.
Θα είναι εκβιασμός ότι φεύγει από την Basket League (#bertomeu_mafia);
Θα είναι πίτσες στο σπίτι του Αναστόπουλου και του Μάνου;
Θα είναι μηνύματα του DPG με έναν μακρινό ξάδερφο του Παπαπέτρου (που μεγάλωσαν μαζί) που θα αποκαλύπτει ότι ο Ιωάννης έχει κλείσει τον αγαπημένο του ΠΑΟ;
Όλα μπορούμε να τα περιμένουμε.
Η σειρά τώρα έρχεται στο ΣΕΦ και προκαταβάλλω ότι η μπαγκέτα πάει σε Σπαν και Πριντ.
Οι στρατιώτες σήμερα μίλησαν και με το παραπάνω, τώρα είναι η στιγμή των Στρατηγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου