Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Final Four 2017: Καλή επιτυχία Καμάρι μου

Λιγότερες από 24 ώρες έμειναν.. Νοιώθω ότι έχω τόσο άγχος σαν να είναι να αγωνιστώ εγώ ο ίδιος με τα αδέρφια μου. Αυτή είναι η μοναδικότητα και η μαγεία αυτής της ομάδας. Ποτέ ξανά δεν αγαπήσαμε και ταυτιστήκαμε με ομάδα, όπως του μπασκετικού Ολυμπιακού μας.. Καλή επιτυχία Καμάρι μας. Γράφει ο spanios


Μέχρι και να μπορούσα να ξυπνήσω Δευτέρα πρωί και να τα διαβάσω όλα στο πρωινό scroll του κινητού μου.
Αλλά μετά σκέφτομαι με πείσμα, ότι δεν θέλω να σας αφήσω μόνους σας.

Γιατί  αυτή η Ομάδα, αυτοί οι Παίκτες, αυτοί οι Πρόεδροι, είναι η οικογένεια μας.
Ποτέ άλλοτε δεν ένοιωσα τόσο ταυτισμένος και στο ΕΠΑΚΡΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ όσο για αυτήν την ομάδα.

Ανατρίχιασα, έκλαψα από χαρά, σκίρτησα, μέθυσα, ένοιωσα την μέγιστη αθλητική χαρά.
Ένοιωσα και νοιώθω, είτε από τις καρέκλες των Court Seats που είχα την ευλογία να σας βλέπω εδώ και χρόνια από κοντά, είτε από την ζεστασιά του καναπέ μου, ότι είστε ο εαυτός μου.

Και όπως σχεδόν πάντοτε νοιάζεσαι και αγαπάς τον εαυτό σου, έτσι σας αγαπάμε όλοι μας.

Είστε με διαφορά η πιο επιτυχημένη ομάδα στην Ιστορία του Δαφνοστεφανωμένου, είστε η ηλιαχτίδα φωτός σε αυτήν την θεοσκότεινη κοινωνία και χώρα.

Πρεσβευτής των ονείρων μας και Οδηγός για όσους καθημερινά μαχόμαστε.

Σταματάω αυτό το "ποιητικό" ξέσπασμα και αναφωνώ λοιπόν ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον Ολυμπιακό και θα είμαστε εδώ, ασπίδα για εσάς, να χειροκροτήσουμε και να αγκαλιαστούμε ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα..

2 σχόλια:

  1. Τα είπες όλα φίλε!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!
    Court Central

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι στο μυαλό , κάτι ΘΡΥΛΙΚΟ !!!!!!!!!
    Η ΟΜΑΔΑ με κεφαλαία , η ομάδα ΠΡΟΤΥΠΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή