Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Κύριε Κόλκα, έχεις δίκιο. Θα γίνω (M)ΠΑΟΚ...



Ο κύριος Κόλκας, αυτός ο γεμάτος υγεία και αντικειμενικότητα δημοσιογράφος, έγραψε ένα πανέμορφο άρθρο στο άμεμπτο SDNA, θίγοντας το επίπεδο των οπαδών του Ολυμπιακού, λέγοντας, μεταξύ άλλων, ότι «ΙΣΩΣ υπάρχουν και κάποιοι που έχουν βγάλει το Γυμνάσιο». Γράφει ο Stouk



Διαβάστε εδώ το άρθρο του Κόλκα

Μα καλά, πώς εγώ, δίνοντας 2 φορές Πανελλήνιες (με βαθμό τη μια 18 και την άλλη 18,5) και έχοντας βγάλει ένα ΤΕΙ και ένα ΑΕΙ, να είμαι Ολυμπιακός;;

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου μέγιστε Κόλκα, που τονίζεις μετά περηφάνιας ότι «Εγώ προσωπικά για το PAOK24 που έχω μετρήσεις στα χέρια μου, είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Κάτι που καταγράφεται σε μεγάλο βαθμό και από το επίπεδο των σχολίων που ακολουθούν τα άρθρα.», μάλλον θα έπρεπε να είμαι ΠΑΟΚ. Θα το σκεφτώ σοβαρά να γίνω. Για να περπατάω με το κεφάλι ψηλά.

Να είμαι μια ομάδα που:

1) δεν έχει ευνοηθεί ποτέ και σε τίποτα,

2) δεν είχε ποτέ την αβάντα πολιτικών,

3) έχει οπαδούς σκεπτόμενους,

4) δεν είναι πανηγυρτζήδες και στηρίζουν την ομάδα τους σε όλα τα τμήματα,

5) δεν κάνουν επεισόδια (με ελάχιστες εξαιρέσεις, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα),

6) είναι αντικειμενικοί,

7) στη θύρα των φανατικών τους (Θ4) δεν μυρίζει μπαφίλα αλλά αρωματικός καπνός πίπας ή πούρου (στη χειρότερη) και

8) διαβάζουν έγκριτά sites, όπως το paok24 και το SDNA (ειδικά το δεύτερο).

Ναι, θα γίνω ΠΑΟΚ. Να απολαμβάνω:

1)  θέαμα,

2) ομάδα με ευρωπαϊκό προφίλ και επιτυχίες πέρα από τα στενά ελληνικά όρια,

4) πρόεδρους που έχουν προχωρήσει με το κεφάλι ψηλά και που κανένας τους δεν έχει μπει φυλακή ούτε έχει κλέψει λεφτά του ελληνικού λαού

5) παίκτες υψηλού επιπέδου που ποτέ δεν πουλάνε τσαμπουκά, δεν κάνουν αλητείες, δεν είναι εθνικιστές (ο καθένας για τη χώρα του), δεν τους αρέσει το υπερβολικό Lifestyle και είναι γενικά πρότυπα για τα μικρά παιδιά.

Και προπαντός με δημοσιογράφους σαν εσένα, που δεν προκαλούν το κοινό αίσθημα, δεν προσβάλουν τον αντίπαλο και τιμούν το πενιχρό «ψωμί» τους, το οποίο κερδίζουν δουλεύοντας με φιλότιμο.

Απλά να σε ενημερώσω, ότι πριν, που ήμουν Ολυμπιακός (γιατί εδώ και λίγα λεπτά με έπεισες και έγινα Μπαοκάρα), ήμουν από τους κάποιους που:

1) σιχαίνονταν την εύνοια της διαιτησίας και τις εγκληματικές οργανώσεις στο ποδόσφαιρο

2) δεν διάβαζαν οπαδικές εφημερίδες και site

3) έκοψαν το γήπεδο επειδή βαρέθηκαν τα επεισόδια

4) αγαπούσαν την ομάδα τους, αναγνωρίζοντας παράλληλα όλα τα στραβά

5) είχε διαρκείας στο μπάσκετ (ποιο μπάσκετ τώρα...νά χαμε να λέγαμε...)

Αλλά προφανώς ήμουν από τους λίγους. Από τους πολύ λίγους. Από αυτούς τους (πώς το είπες μέγιστε;;;;) τους «μη ποιοτικούς».

Ντρέπομαι που ήμουν Ολυμπιακός. Που στήριζα μια ομάδα που δήθεν είχε την καλύτερη ομάδα, τους περισσότερους τίτλους, ευρωπαϊκές κούπες σε όλα τα αθλήματα, εκατομμύρια οπαδών (προβάτων και αμόρφωτων. Ναι, ναι, τέτοιοι είναι οι περισσότεροι).

Από εδώ και πέρα, λοιπόν, θα γίνω Μπαοκάρα (ξέρω γω, ξέρω γω εντάξει, Μπαοκάρα ξέρω γω, ξέρω γω εντάξει, που έλεγε και το αλήστου μνήμης ευρηματικότατο σύνθημα). Και θα λέω το καλαμάκι σουβλάκι, τα κίτρινα τυριά κασέρια, τη φέτα τυρί, τις σαλάτες (τυροκαυτερή, τυροσαλάτα κλπ) αλοιφές και θα πίνω μαλαματίνα (σπάζοντάς την με λίγη κοακολα (όχι κοκα, ΚΟΑκόλα, το τονίζω).

Και φυσικά, θα διαβάζω μόνο εσένα, που δίνεις μαθήματα τιμιότητας και ζωής…

ΥΣ: Και φυσικά δεν μοιάζεις με τη Μαρία Σερίφοβιτς, που είχε κερδίσει την Eurovision. Κακής ποιότητας χιούμορ…





2 σχόλια:

  1. Καλά το ξεκίνησες αδερφέ αλλα κάπου εκεί στα σουβλάκια, στις σαλάτες και στα τυριά, σου βγήκε το τοπικιστικό σου και σένα και φανέρωσες το κομπλεξ του τοπικιστή Αθηναίου, του ``Ελλάδα είναι μέχρι την Λαμία´´ κλπ και έγινες σαν και δαύτον... Μαθητής του ΤΕΙ, ΑΕΙ και του 18,5 με τετοια συμπεριφορά...;;; όχι, όχι, δεν κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μακριά το πήγες αδερφέ. Κάτσε λίγο. Ανέφερα 4-5 πραγματάκια που εδώ και... αιώνες ανήκουν στην γλωσσική διαμάχη, θέλοντας να πω ότι θα αρχίσω ακόμα και γω να τα λέω, προκειμένου να έρθω στα μέτρα του Κόλκα.

    Δεν έθιξα εθνικό ζήτημα, ούτε μίλησα για Ελλάδες, καταγωγές κλπ, για να μου τα λες όλα αυτά.

    Και πώς θα μπορούσα να το κάνω, όταν ο πατέρας μου είναι από Λάρισα+τους αμέτρητους φίλους που έχω από Θεσσαλονίκη (+δη Παοκτσήδες).

    Και για να γνωριζόμαστε, μιλάς με κάποιον που πήγε να φάει ξύλο από τη μισή Θ7, όταν σε ένα ματς Ολυμπιακού-Ηρακλή την "είπα" σε κάποιους, που φώναξαν το γνωστό αντεθνικό "Βούλγαροι" και σώθηκα κατά τύχη.

    Πιστεύω να σε κάλυψα.

    Stouk

    ΑπάντησηΔιαγραφή