Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Μπλατσκετμπολ !


Φίλοι συνερυθρόδερμοι καλημέρα.
Αποφάσισα να αφήσω την σκόνη των τελικών να κάτσει για τα καλά, πριν πάμε στην επόμενη σελίδα. Μια επόμενη σελίδα την οποία πολλοί εξ ημών, βάζω και τον εαυτό μου μέσα, την περιμέναμε με αγωνία και φόβο , θα τολμήσω να πω. Φόβο για την συνέχεια η μη, του κορμού της ομάδας, του προπονητή, του staff , ακόμα και των ίδιων των αδερφών.


Ας μη γελιόμαστε, δεν ήταν μια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία που ακουγόταν από μια και μόνο πηγή, ήταν μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα η οποία δεν είχε διαψευστεί από πουθενά.  Να σας πω την αλήθεια, δεν θα τους αδικούσα αν αποφάσιζαν πως ‘’ως εδώ, ψάχνουμε επενδυτή και φεύγουμε’’. Κάθομαι και αναλογίζομαι τη σχέση κόστους κέρδους που έχει αυτή η ομάδα για αυτούς, όχι μόνο οικονομικά. Αν ήταν όλα χρήμα και κέρδος ,δεν θα είχαν μπει ποτέ. Αλλά ακόμα και ηθικά. Πάνω από 200 εκατομμύρια από την ημέρα που αποφάσισαν να δραστηριοποιηθούν ενεργά με την ΚΑΕ, για να βιώνουν έναν εγχώριο εμετό των θεσμών , των αρχών, των κέντρων εξουσίας του ελληνικού μπάσκετ. Για να βιώνουν την αχαριστία και την μηδενιστική τάση μιας μεγάλης μερίδας του κόσμου του Ολυμπιακού. Για να λένε , ‘’Ναι δεν έπαιξα καλά , αλλά με αδίκησες. ‘’ και να ακούνε, ‘’φτιάξε ομάδα να κερδίσεις ΚΑΙ τη διαιτησία’’ .

Οι εξελίξεις όμως με διαψεύδουν ευχάριστα. Θα μου πεις, κάτσε ,τώρα έκλεισε ο Μπλατ. Πότε πρόλαβες και έβγαλες ελπιδοφόρο μήνυμα για το μέλλον; Κι όμως , φίλοι μου. Άνθρωποι που έχουν την διάθεση να φύγουν , δεν κλείνουν deal με bwin (θα μιλήσουμε στο ΥΓ γι αυτό), δεν πάνε μέχρι τέλους για να φέρουν τον κορυφαίο διαθέσιμο coach στην αγορά.  Ακόμα και να μην ερχόταν τελικά, γιατί κάτι στο τέλος ίσως στράβωνε, το ίδιο θα έλεγα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως όλα θα αλλάξουν στην ομάδα, ‘’προσπαθώντας να μείνουν τα ίδια’’. Τι εννοώ; Αυτό που με χαροποίησε στο άκουσμα της έλευσής του, ήταν πως είναι κατά της αποδόμησης. Και αν ισχύουν τα περί αιτήματος να μείνουν και οι 3 Έλληνες που είναι σε διαδικασία διαπραγμάτευσης, τότε αυτό αποδεικνύεται από τις πρώτες κιόλας ημέρες. Οι περγαμηνές του δείχνουν ένα μπάσκετ με αρχές, με συνεχή κίνηση, με επιθέσεις στα 10 πρώτα δευτερόλεπτα που δεν περιμένουμε να δούμε το πρώτο pick and roll 9’’ πριν λήξει η επίθεση, όπου ακόμα και ο Καββαδάς με τον Κατσίβελη να είναι αντίπαλοι στις αλλαγές ,θα το σταματήσουν.

Περιμένουμε δηλαδή ένα "Μπλατσκετμπολ".  Δεν αγωνιώ για τις επιλογές του, σίγουρα θα ακουστούν ονόματα που δεν τα ξέρουμε, ή ίσως τα ξέρουν οι πιο ειδικοί με το μπάσκετ που παρακολουθούν λίγκες μικρότερου βεληνεκούς για την αναζήτηση… λαυρακίων. Ξέρω ότι έχει ένα πλάνο και θα το στηρίξει με τις επιλογές του. Σίγουρα θέλει υπομονή και στήριξη. Καλή αρχή λοιπόν στη νέα εποχή, η οποία προδιαγράφεται κάτι παραπάνω από λαμπρή.

ΥΓ1: Αν είχα 2% αμφιβολία για την παραμονή του Βασίλη, τώρα με την έλευση του Μπλατ έχω 0,5 και λιγότερο. Τι πιο ιδανικό για το κλείσιμο της  καριέρας του να τον προπονήσει ο κορυφαίος μετά τον Ζέλικο , προπονητής που είχε ποτέ. Ο Βασίλης, στα 36 του, έχει φροντίσει εκπληκτικά και το σώμα του και τον νου του.

ΥΓ2:Μετρημένα κουκιά. Φεύγει Σκρατς, ήρθε bwin με καλύτερα χρήματα, ήρθε μαζί της και ανακοίνωση στήριξης από Βαγγέλη Μαρινάκη και Θύρα 7. Δύο εξισώσεις με 2 αγνώστους. Εύκολο είναι.

ΥΓ3:Ο Παπαπέτρου θέλει εγγυήσεις παρόμοιες με αυτές του Σλούκα το 2015. Είμαι αισιόδοξος ότι θα μείνει. Σε αυτό συνέβαλε πάλι και η έλευση του Μπλατ.

ΥΓ4:Όσοι ζητάνε με ευκολία μείωση αποδοχών του Μάντζαρη, να μου εξηγήσουν το γιατί. Ήταν μακράν η χειρότερη σεζόν του από την ημέρα που ήρθε στην ομάδα, αλλά για πόσα χρόνια έπαιζε με λεφτά πολύ λιγότερα από αυτά που έδειχνε η μέσα στο γήπεδό του παρουσία; Αν μετά από μια δεκαετία στην εταιρεία που δουλεύετε πέρνατε μια αύξηση ως αναγνώριση της προσφοράς σας, θα σας άρεσε να σας την πάρουν πίσω με την πρώτη αφορμή;

ΥΓ5:Τελευταίο, ένα αντίο στον πιο Κύριο coach που φόρεσε το σακάκι με το σήμα μας. Ήρθες και στήριξες στα δύσκολα, κράτησες ενωμένη την ομάδα στα δύσκολα όταν ήταν υπό διάλυση. Ο μισθός σου ήταν επιπέδου eurocup και εμείς σε κρίναμε λες και έπαιρνες εκατομμύριο. Έκανες λάθη, πορεύτηκες με αυτά, αλλά χαίρομαι γιατί η διοίκηση δεν σε έδιωξε μετά την ΑΕΚ(Κακά τα ψέμματα ,εκεί η σεζόν τελείωσε). Περίμενε να τελειώσει η συνεργασία σας και να σε αποδεσμεύσει όπως σου άξιζε. Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι το τέλος δεν πρέπει να είναι πάντα με εντάσεις και αφορισμούς.
Vykodin1931

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ Vukodin, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις, μπράβο σου για τη στρωτή γλώσσα και την ωραία έκφρασή σου.
    Δεν μπορώ να μην σχολιάσω ότι ανησυχείτε όλοι μήπως και δεν ανανεώσει ο Σπανούλης. Τι να πω ρε παιδιά,ειλικρινά δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τη προσωπολατρεία. Μάλλον εγώ είμαι λόθος, τι να πω;
    paratiritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή